Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فرزاد مخلص الائمه» عصر جمعه در جمع مردم سنجان در مسجد جامع این شهر افزود: تمام اقشار جامعه در نقشه راهی که دولت ترسیم کرده باید نقش آفرینی کنند تا شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم و این مهم را به نسل های بعدی جامعه منتقل کنیم.

 وی تاکید کرد: مشکلات بخش‌های مختلف کشور یک شبه ایجاد نشده و یک شبه هم رفع نخواهد شد بنا بر این مردم انقلابی و غیرتمند مطلع هستند که دولت سیزدهم در چه شرایط اقتصادی کشور را تحویل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی اظهار داشت: دولت باید تا سال ۱۴۰۳ تعهدات دولت قبل را پرداخت کند که این اقدام فشارهای مالی بسیاری بر دوش دولت دارد و از سوی دیگر فشارهای مالی استکباری نیز در این شرایط مزید بر علت شده است.

مخلص الائمه بیان کرد: تمرکز دولت سیزدهم در ابتدای فعالیت خود مهار و کنترل بیماری کرونا و واکسیناسیون بود که با تلاش جهادی صورت گرفته توفیقات خوبی نیز در این راستا حاصل شد و از بسیاری کشورهای پیشرفته در این زمینه پیشی گرفتیم.
 وی تصریح کرد: امید است روند نزولی ویروس کرونا به صفر برسد و سال ۱۴۰۱ را بدون کرونا آغاز کنیم و زندگی مردم به شرایط عادی برگردد.

استاندار مرکزی ادامه داد: رویکرد دولت سیزدهم رویکرد حضور مستقیم و بدون واسطه مدیران کشور در میان مردم است و این تفاوت به طور محسوس در این دولت مشهود است.
مخلص الائمه عنوان کرد: دولت درصدد ترمیم اعتماد و رضایتمندی مردم است چرا که رضایت مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی کاهش یافته و این مهم باید به سرعت ترمیم پیدا کند.
وی توضیح داد: در همین راستا در استانداری مرکزی به عنوان یکی از ۳۱ سرنشین کشتی کشور همین رویه را پیش گرفته‌ایم و باید در این مسیر، حضور مستقیم، بدون واسطه و بدون تکلف داشته باشیم تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیریم و تدابیر ویژه‌ای در این خصوص بیندیشیم.

استاندار مرکزی بیان داشت: بایستی در جریان بازدید از پروژه‌ها به یک اولویت بندی برسیم و در چهارجوب منابع موجود، مدل‌های اجرای پروژه‌ها نیز باید تغییر یابد.
مخلص الائمه افزود: حدود ۹۰ هزار پروژه نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که اگر ۳۰ سال بودجه و اعتبار کشور برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شود، این طرح‌ها به اتمام نخواهد رسید که این اتفاق گسترده ترکیبی از ناکارآمدی،  و سوء مدیریتی است و شاید ریشه برخی به قبل از انقلاب و اوایل دهه ۵۰ برگردد.

وی عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات و تغییرات زیادی در راستای توسعه رفاه عمومی انجام شده اما ناکارآمدی‌ها قدرت دفاع از این حجم اتفاقات گسترده بعد از انقلاب را می‌گیرد.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: در سطح استان مدیرانی بودند که از روز انتخابات یک سند یا نامه هم امضا نکرده و اقدامات را رها کرده‌اند که از حضور تعدادی از مدیران مرخص شدیم و اگر باز هم گزارشی در این خصوص باشد، پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی گفت: با توجه به پهنه جغرافیایی شهر اراک و قرار گرفتن چهار شهر و دهها روستا امکان حضور و رفع مشکلات شهروندان در کوتاه مدت وجود ندارد.

علی اکبر کریمی بیان کرد: منطقه قره کهریز با ظرفیت‌های بالای گردشگری و اقتصادی به لحاظ فرهنگی و تاریخی نیز اهمیت زیادی دارد.

وی بیان کرد: منطقه سنجان  نیز  از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و امیدواریم مشکلات این منطقه نیز رفع شود.

کریمی افزود: ارتقای تقسیمات کشوری داوودآباد و روستاهای اطراف در قالب بخش جدید در سال‌های قبل دنبال می‌شده و با این حال استاندار مرکزی نیز  قول مساعد دادند این مهم در هیات دولت پیگیری شود.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۸۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی استاندار مرکزی مخلص الائمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند

استاندار تهران با تاکید بر آگاه سازی آحاد جامعه و جوانان در خصوص فتنه‌های فرهنگی دشمنان، گفت: دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری در ستاد عفاف و حجاب استان که به میزبانی فرمانداری تهران و با حضور معاونین و مدیران استانی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت عملیات افتخارآفرین سپاه پاسداران و تحقق «وعده صادق»، با اشاره به ابعاد مختلف فتنه دشمنان در حوزه حجاب و عفاف اظهار کرد: بدخواهان این نظام و انقلاب به دنبال از بین بردن اعتقادات دینی مردم هستند.   استاندار تهران با بیان اینکه حجاب از آموزه‌های دینی و رکن مهم فرهنگ اسلامی محسوب می‌شود، گفت: امروز که در یک جنگ ترکیبی شناختی قرار داریم بیش از هر زمان دیگری باید به حفظ دین و فرهنگ توجه داشته باشیم، چرا که آسیب به این ارکان صدمات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل می‌کند.   فخاری خطاب به مسؤولان و مدیران عنوان کرد: آن نقطه که مسؤول و مدیری نسبت به فرهنگ جامعه، اداره و یا سازمانی دچار کم کاری‌ و کم توجهی‌شود، همان نقطه آغاز ایجاد شکاف عمیق توسط دشمن برای از بین بردن اتحاد و رخنه فرهنگی است، لذا با توجه به منویات رهبری از همه مسؤولان می‌خواهم نسبت به موضوعات فرهنگی توجه ویژه داشته باشند.   وی در ادامه با اشاره به موج سواری‌های دشمن در راستای بزرگ نمایی مشکلات و ناامیدی مردم از نظام، عنوان کرد: دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد، آنان با سرمایه گذاری‌های کلان در تلاش هستند که حرمت‌ها و نمادهای دینی ایران اسلامی را هم برای بانوان و هم برای آقایان کمرنگ کنند، لذا همه ما به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم و از هر فرصتی برای تبیین و تزریق امید و آگاهی به مردم استفاده کنیم.   استاندار تهران گفت: در شرایط کنونی که نیروی انتظامی میدان دار حوزه عفاف و حجاب است، باید دستگاه‌ها ضمن پرهیز از موازی کاری، از راهبرد آگاه سازی آحاد جامعه به خصوص جوانان در خصوص فتنه‌های فرهنگی دشمنان استفاده کنند و حول یک محور قرار بگیرند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سازمان‌ها برای مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران طرح ارائه دهند
  • توجه ویژه دولت به روستاها
  • تصویر جهانی دولت جمهوری اسلامی ایران ؛ کشوری عزتمند است
  • «وعده صادق» اقدامی ضروری برای کشور بود
  • چگونگی تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» در سال ۱۴۰۳
  • رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • پیش‌شرط‌های مردمی‌سازی اقتصاد ایران
  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند