Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا تیم ملی حفاری عصر جمعه در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور میزبان تیم فولاد زرند ایرانیان در اهواز بود که این دیدار با برتری سه بر ۲ ملی حفاری به پایان رسید.

در این دیدار سعید ممبینی، مجتبی مریدی زاده و هاشم شیرعلی برای ملی حفاری گلزنی کردند همچنین احمد ابراهیمی و کامبیز گمرکی گل های تیم فولاد زرند را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین برد ملی حفاری در حالی رقم خورد که این تیم از ۱۹ بازی خود ۱۴ باخت و ۲ تساوی در کارنامه دارد که این امر نارضایتی هواداران را به همراه داشته است.

تیم ملی حفاری اکنون با ۱۱ امتیاز در مکان سیزدهم رده بندی لیگ برتر فوتسال جای گرفته است.

تیم ملی حفاری همچون فصل گذشته که نتوانست از گروه خود به مرحله پلی آف صعود کند در این فصل نیز نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده است.

نماینده خوزستان در این فصل با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه پا به مسابقات گذاشته است.

برچسب‌ها فوتسال خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال خوزستان اهواز فوتسال خوزستان اهواز ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال کشور ماندنی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، نماینده استان در سالن فجر بندرعباس با نتیجه ۱۰۵ بر ۶۶ مس رفسنجان را شکست داد و سهمیه خود را در لیگ برتر کشور حفظ کرد.

دیدار رفت دو تیم نیز با نتیجه ۷۸ بر ۶۹ به سود فولاد هرمزگان به پایان رسیده بود.

بیشتر بخوانید؛ دومین برد فولاد هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال کشور

بدین ترتیب شاگردان رضا هنگام پور که در مرحله گروهی این مسابقات با کسب ۲۷ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول دوازده تیمی قرار گرفتند در مرحله پلی اف برای بقا در لیگ برتر موفق به شکست مس رفسنجان شدند.

دیگر خبرها

  • رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • بیانیه دانشکده هنر دانشگاه سوره در پی عملیات افتخارآفرین سپاه
  • بسکتبالیست‌های فولاد حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کردند
  • کار بزرگ ناهید کیانی در صربستان
  • آغاز تست استعدادیابی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان
  • فولاد هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال کشور ماندنی شد
  • کار بزرگ ناهید کیانی
  • محمدی‌فرد: جای ما را در لیگ برتر خالی کنید
  • برتری «اورنبورگ » در حضور لژیونر ایرانی