Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران،حسین نظری در جلسه ساماندهی معتادان متجاهر در روددره فرحزاد و خلازیر در راستای برگزاری جلسات قرارگاه اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به حمایت از افرادی که کارهای عملیاتی انجام می‌دهند، اظهارداشت: کارهای عملیاتی و ستادی تفاوت بسیاری دارند و باید از افرادی که در میدان حضور دارند، همه جانبه حمایت شود تا نسبت به کار دلگرمی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه جانبه برای تحقق اهداف قرارگاه اجتماعی که به فرماندهی شهردار تهران آغاز به کار کرده است، گفت: تلاش می‌کنیم هماهنگی‌ها در شهرداری افزایش پیدا کند، به دنبال افزایش هماهنگی‌ها در شهرداری برای تسهیل در امور و سرعت بیشتر کار، هماهنگی‌های لازم با نهادهای بیرونی هم تسهیل می‌شود.

نظری با اشاره به اهداف تشکیل «قرارگاه اجتماعی» افزود: مدیریت یکپارچه در زمینه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی که در این دوره از مدیریت شهری محقق شده است، می‌تواند روند ساماندهی آسیب‌ها، جمع‌آوری پلاک قرمزها و... را تسهیل کند.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تهران تاکید کرد: مصوبات و اقدامات قرارگاه اجتماعی باید به صورت مستمر انجام شود، چرا که اجرای اقدامات به صورت مقطعی نتیجه قابل قبولی به همراه ندارد.

شهردار منطقه ۲ تهران در ادامه این جلسه گفت: از این هفته با افزایش پذیرش هزار نفر به ظرفیت‌های شفق و سروش کار را آغاز می‌کنیم.

مهدی صالحی افزود: به دنبال پیگیری‌های انجام شده، از پلیس قول گرفتیم تعدادی از معتادان متجاهر که در روددره فرحزاد، گرمخانه‌های زنان و مردان دره فرحزاد و مرکز شلتر بهزیستی حضور دارند را جذب کند. با این اقدامات امیدواریم جمع آوری معتادان حاضر در دره فرحزاد به زودی به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه امنیت‌بخشی به رود دره فرحزاد در دستور کار بعدی قرار دارد، اظهارداشت: پس از آزادسازی مسیر آب توسط سازمان آب، برج‌های نوری راه‌اندازی و به طور موقت یک جاده خاکی برای تردد ایجاد می‌شود.

شهردار منطقه ۲ تهران با تاکید بر اینکه در چند موضوع خاص به پشتیبانی بیشتری نیاز داریم، گفت: با دستور شهردار تهران حوزه عملیات عمرانی و موضوعات کالبدی ناظر بر روددره فرحزاد به سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری سپرده شد و در حال حاضر در مرحله طراحی هستند.

احسان شریفی شهردار منطقه پنج تهران در ادامه این نشست به لزوم اجرای مصوبات قرارگاه اجتماعی و نیاز به همراهی و همکاری بیشتر نهادهای دیگر تاکید کرد و برقراری امنیت در روددره فرحزاد را از مهمترین مسائل این طرح دانست. 

شهردار منطقه ۱۹ تهران در این جلسه به وجود ۲ موضوع اصلی و مهم در محدوده خلازیر اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل این محدوده شکل‌گیری حدود ۲ هزار صنف خرید و فروش ضایعات و مصالح ساختمانی است. موضوع دیگر دستفروشانی هستند که در روزهای پنجشنبه و جمعه اقدام به فروش اجناس دست دوم کرده و به صورت نامنظم و نامناسب کل منطقه را تحت پوشش قرار می‌دهند.

مهدی هدایت با تاکید بر ساماندهی دستفروشان محدوده خلازیر برای رفع وضعیت نابسامان روزهای آخر هفته در این محدوده اظهارداشت: این طرح با هماهنگی سازمان بازرسی، اداره کل ساماندهی و همکاران خدمات شهری اقداماتی در حال برنامه‌ریزی و انجام است.

برچسب‌ها دره فرحزاد شهرداری تهران شهر تهران معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دره فرحزاد شهرداری تهران شهر تهران دره فرحزاد شهرداری تهران شهر تهران معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران روددره فرحزاد شهردار منطقه دره فرحزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران با حضور در شهرداری منطقه ۵ تهران به منظور بررسی طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در این منطقه گفت: پیگیری قانونی درباره خودرو‌ها و مراکز جمع آوری و نگهداشت غیرمجاز زباله و پسماند انجام می‌شود.

سید محمد فیاض افزود:با متخلفانی که در اجرای طرح ساماندهی و جمع آوری زباله گرد‌ها همکاری نکرده و کارشکنی می‌کنند از طریق ضابطان قضایی یگان حفاظت شهرداری برخورد قانونی می‌شود.

در ادامه رییس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران نیز گفت:با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد تا معتادان متجاهر در مراکز بیش از شش ماه نگه داری شوند.

عبدالمجید رحمانی گفت: این افراد پس از ترک اعتیاد با ارایه خدمات آموزشی به جریان اشتغال اضافه شده و تحت نظارت مستمر خواهند بود.

وی ادامه داد: در موضوع کودکان کار و خیابان، اخلاق، مهربانی در کنار قاطعیت مدنظر است و باید از طریق مراکز غربالگری، کودکان مورد نظر به بهزیستی تحویل داده شده تا تحت حمایت یک سازمان تخصصی قرار گیرند.

شهردار منطقه ۵ نیز با اشاره به اهمیت مدیریت، ساماندهی و برخورد قاطع در مقوله ساماندهی اجتماعی و پسماند گفت: باید با داشتن روحیه جمعی و با رویکرد تشویقی موضوع پسماند بین شهرداری و شهروندان مطرح و از همه ظرفیت‌ها بهره برداری کرد.

داوود گودرزی افزود: با توجه به وجود مجموعه‌های تجاری و اداری گسترده در منطقه ۵ تهران می‌بایست با انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری در حوزه پسماند، اقدامات جدی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • طرح ۱۵ روزه شهرداری برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ فروردین‌