Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@12:45:20 GMT

وعده درویش به پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۲۲۳۶

وعده درویش به پرسپولیسی‌ها

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران به بازیکنان این تیم وعده تزریق بودجه مالی به حساب آنها را داده است.

به گزارش مشرق، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران بعدازظهر امروز در آخرین جلسه تمرینی سرخپوشان پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان حضور پیدا کرد.

درویش در این جلسه تمرینی با یحیی گل محمدی و بازیکنان دیدار کرد و برای لحظاتی با آنها گفتگو کرد تا از شرایط مالی باشگاه توضیحاتی ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اظهارنظرات بازیکنان از مسائل مالی و گلایه‌هایی که از وضعیت باشگاه داشتند، درویش به آنها قول داد که طی ۴۸ ساعت آینده پرداختی‌های باشگاه به آنها صورت می‌گیرد و مشکلات به زودی برطرف خواهد شد.

تیم پرسپولیس از چارچوب مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

منبع: ایلنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت رضا درویش فوتبال پرسپولیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

به نقل از مهر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898614

دیگر خبرها

  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم