Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی از تعطیلی مدارس برخی مناطق در این استان به دلیل برودت هوا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ به جهت برودت شدید هوا، وجود یخبندان و حجم بارش برف آموزش حضوری مدارس در برخی مناطق استان روز شنبه دوم بهمن‌ماه در نوبت صبح تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه، تمامی مدارس بخش سیلوانا و تمام مدارس شهری و روستایی مهاباد و سردشت در روز شنبه تعطیل است.

اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی همچنین افزوده است: در شهرستان بوکان، مدارس مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه تعطیل بوده و نیز مدارس دوره دوم متوسطه با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

تعطیلی مدارس ابتدایی شهری و تمامی مدارس روستایی شهرستان چالدران هم آخرین بند مربوط به اطلاعیه تعطیلی مدارس در آذربایجان‌ غربی است.

مدارس نقاط مختلف آذربایجان‌غربی برای دومین روز متوالی تعطیل شدتعطیلی مدارس مناطق مختلف آذربایجان‌غربی به دلیل برودت هوا/ 3 محور مواصلاتی مسدود است

در این اطلاعیه تاکید شده که آموزش‌ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید چمران ارومیه گفت: با هدف ارتقای سرانه ورزشی برای استفاده دانش آموزان در استان، ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی ورزشی در دولت سیزدهم احداث شده و به بهره برداری رسیده است.

علی مطهری افزود: هفت باب سالن ورزشی هم دو سال اخیر به فضاهای ورزشی دانش آموزان استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالنهای ورزشی مجموعه آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به ١٢٠ باب رسیده است.

وی، به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان هم اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح یک تحول بزرگ در موضوع فضاهای ورزشی اتفاق افتاده که آذربایجان‌غربی یکی از پیشروهای این موضوع در سطح کشور است.

مطهری افزود: در دو سال اخیر ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی در سطح استان احداث و ایجاد شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی نیز صورت گرفته است.

همچنین با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی،کلنگ احداث مجموعه ورزشی مدرسه شهید چمران ارومیه امروز به زمین زده شد.

به گفته مسئولان آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، این مجموعه با اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال و همچنین پیش بینی زمانی یک ساله احداث می‌شود.

سالن ورزشی سردار شهید زاهدی نیز با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانغربی در مجموعه ورزشی شهید باهنر ارومیه در خیابان خرمشهر کلنگ زنی شد.

این سالن در فضایی به مساحت یکهزار مترمربع و اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال احداث خواهد شد و تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، همچنین با حضور در مجتمع شهید رجایی ارومیه و استخر این مجموعه از طرح مهارت آموزی شنا بازدیدکرد.

صادق ستاری فرد در این بازدید گفت: این طرح برای دانش آموزان دوره های چهارم و پنجم ابتدایی به صورت مهارت آموزی و برای دانش آموزان دوره ششم ابتدایی به صورت آموزش شنا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • آغاز سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان غربی
  • ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی