Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی غروب امروز یکم بهمن‌ماه در فرودگاه جیرفت ضمن تشکر از مسئولین استان که در این چند روز سخت در کنار مردم بودند، گفت: مسئولین استان برای کاهش مشکلات مردم سیل زده تلاش کردند. 
وی نیروهای مسلح در کنار دولت در زمان بحران به امدادرسانی می پردازند و در کنار مردم هستند، تصریح کرد: استاندار و فرمانداران استان کرمان تشکر می کنم که از همان لحظات اولیه دو سیلاب مسائل مردم را پیگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیسی امدادرسانی در زمان بحران را در اولویت اقدامات دانست و بیان کرد: امدادرسانی در حوادث اخیر استان کرمان به خوبی انجام شده است و همواره باید اقدامات پیشگیرانه در راستای دفع خطرات صورت گیرد. 

یئس جمهوری با بیان اینکه احداث سیل‌بندها برای حفظ وضعیت کشاورزی مردم و شهرهایی که در این مسیر قرار دارد، الزامی است ، افزود: مردمی که منازلشان آب گرفته اقداماتی برای رفع آبگرفتگی صورت گرفته اما این آغاز کار است و ظرف ده روز آینده همه لوازم خانگی که در سیل دچار خسارت شده اند تهیه شود و همچنین آمار احشام در سیل تلف شده مشخص شده است و خسارات وارد شده دامداران طی ده روز آینده نیز جبران می شود. 


رئیس جمهوری آبخیزداری و آبخوان داری را از اقدامات میان مدت دانست و اظهار کرد: سیل‌بند خرم (جیرفت) که چند کیلومتری از آن قبلا احداث شده و برای تکمیل آن نیازمند اعتبارات دولتی است و اگر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء هم از محل درآمدهای استان (درآمدهای معادن) و هم بودجه دولتی این سیل‌بند با حرکتی جهادی به اتمام برساند. 

رئیسی افزود: تکمیل سیل بند خرم یک کار طولانی مدت است اما حتما باید ایم منطقه از خطر سیلاب حفظ شود و بدانید که بارندگی های با حجم بالا اتفاق خواهد افتاد. 

وی امروز مردم احساس‌شان این بود که مسئولین در کنارشان هستند، تصریح کرد: سیل اولی که اتفاق افتاد علاوه بر استاندار و فرمانداران و نیروهای مسلح، معاون اول رئیس جمهور نیز به مناطق سیل زده سفر کرده و پیگیر وضعیت مردم بودند و مصوبات خوبی در آن سفر داشتند. 

رئیسی همچنین با اشاره به سفر وزیر کشور نیز گفت: ایشان پیگیری ها انجام دادند به نظرم کفایت نمی کند و باید دولتمردان در حوادث مختلف باید در کنار مردم باشند. 

رئیس جمهوری عنوان کرد: هر مشکلی را با مشارکت مردم می‌توان حل کرد و بدانید این سفر بنده سفر استانی نیست بلکه سفر دفعی است و سفر استانی به کرمان خواهم داشت. 

وی اظهار کرد: قصد داشتم به برخی مناطق سیل زده سر بزنم اما به دلیل مسائل جوی با توجه به نظر کارشناسان به آینده موکول شد و در سفر استانی به این مناطق انجام خواهد شد. 

کد خبر 651722 برچسب‌ها سيل استان‌ کرمان سید ابراهیم رئیسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيل استان کرمان سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است

معاون اول رئیس جمهور گفت: در شرایطی که ایران روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رئیس‌جمهور در سفر خارجی و انجام ملاقات‌های بین المللی است که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، جلسه هیات دولت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

مخبر: چشم‌انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد، گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می‌شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات‌های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه‌اندازی نهضت تولید در کشور است، افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه‌های اجرایی و استان‌ها تقسیم کار انجام شود و برنامه‌ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان‌ها و روستاها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.

مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش‌های بروز و کاربردی به نیروهای کار ارائه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه‌ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان