Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - پلو تر کاری از غذاهای مورد علاقه افغانستان است که نام دیگر این غذا پلو سبزیجات  است.

تقریباً تمام موادی که در این غذا به کار می‌رود، از انواع سبزیحات است. با این حال می‌توانید طبق سلیقه خودتان از مرغ هم استفاده کنید. 

مواد لازم:

برنج: ٣پيمانه

پياز بزرگ: ١عدد

هويج: ١عدد

گوجه فرنگی: ١عدد

نخود فرنگی: ١/٢پيمانه

ذرت: ١/٢پيمانه

نخود آبگوشتی پخته شده: ١پيمانه

زيره: ١ق غ

نمك، زردچوبه و زعفران: مقدار لازم

طرز تهیه:

پیاز را با روغن تفت دهید و وقتی سبک شد، نصف مقدار زیره و زردچوبه به آن اضافه کنید و مقداری تفت بدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گوجه خرد شده، هویج، نخود سبز، نخود آبگوشتی، ذرت و نمک رو به آن اضافه کنید و مقداری تفت دهید.

برنج را آبکش کنید و از مواد، لابه‌لای برنج بریزید. در نهایت مقداری زعفران و زیره روی برنج بریزید و دم کنید و یا در فر با درجه حرارت ۱۸۰ سلسیوس قرار دهید.

پس از ۲۰ دقیقه پلوی شما آماده است.

انتهای پیام/ ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آشپزی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی از ساعت 19 فردا پنج‌شنبه یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را مقابل صنعت نفت آبادان برگزار می‌کند که در صورت کسب پیروزی در این بازی شانس صعود موقت به صدر جدول را دارد و کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم برای این بازی مهم، علی‌اصغر مومنی را به‌عنوان داور وسط انتخاب کرده است.

این داور 36 ساله که طی هفت فصل اخیر قضاوت در لیگ برتر را برعهده داشته، دو سال قبل در بازی رفت لیگ برتر داور وسط در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی بود که سرخ پوشان در آن مسابقه به برتری یک بر صفر رسیدند و حالا دوباره برای این بازی، در یک مقطع حساس دیگر انتخاب شده است.

مومنی که جزو داوران پرکار در فصل جاری لیگ برتر بوده، در دور برگشت قضاوت مسابقاتی مثل شمس‌آذر قزوین و آلومینیوم اراک و همچنین استقلال خوزستان و پیکان را برعهده داشته که اکنون باید در بازی صنعت نفت و پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان قضاوت کند.

پرسپولیس در بازی فردا شب به دنبال کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است و در سمت مقابل هم صنعت نفت آبادان نمی‌خواهند در این بازی شکست بخورد و به سقوط نزدیک شود.

دیگر خبرها

  • کنایه آشنا به اسرائیلی‌ها: موشک یا موش کوچک؟!
  • پیشگیری از مسمومیت غذایی
  • حسام الدین آشنا: گشت را ارشاد کردند؟
  • با بزرگ‌ترین شهر زیرزمینی جهان بیشتر آشنا شوید
  • با فواید غنی زردچوبه و دانه چیا آشنا شوید
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • مرد نام‌آشنا دوباره سرمربی تراکتور می‌شود
  • دولت به جای مداخله قیمتی در بازار ارز مداخله مقداری کند
  • سوپ جو دوسر بهترین گزینه برای وعده های کم کالری
  • درمان افسردگی با ایمپلنتی به اندازه یک نخود