Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای‌مجازی در حوزه‌های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای‌مجازی شده‌اید، در ادامه لینک خبر‌های پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

مراسم سنتی پاکسازی اسب ها در اسپانیا + تصاویر صد اسب در یک مراسم سنتی در اسپانیا مجبور به پریدن از میان شعله‌های آتش و دود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تصاویر پس زمینه (یکم بهمن) تصاویر پس زمینه یکم بهمن برای لپ‌تاپ، تبلت و تلفن همراه خود را از طریق صفحه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید. خم شدن وزیر دفاع برای بستن بند کفش دانش آموز + فیلم ویدئوی اقدام وزیر دفاع پیشین مالزی در یک مراسم رسمی در بستن کفش دانش آموز مورد توجه کاربران محلی قرار گرفته است. عمارت شخصی که نوعی شهربازی است! + فیلم عمارت ۲۰ میلیون دلاری The English Country دارای چرخ و فلک و سالن بولینگ است. دانلود نسخه پرحجم شیریت SHAREit 6.2.88 با استفاده از نرم افزار SHAREit می‌توانید بدون نیاز به کابل و اینترنت، فایل‌ها را بین چند گوشی با سرعت بسیار بالا منتقل کنید. عبور از وسط رودخانه به قیمت جان مرد محلی تمام شد! مرد محلی که برای بازگشت به خانه تصمیم به عبور از وسط رودخانه گرفته بود در آب غرق شد. پیدا شدن یک نوشته درون بطری بعد از ۲۶ سال نوشته‌ای که ۲۶ سال قبل درون یک بطری به جریان رودخانه سپرده شده بود در استرالیا پیدا شد. راه های افزایش فالوور در توئیتر اگر شما هم می‌خواهید بدانید که چطور می‌توان دنبال کنندگان توئیتر را افزایش داد، این گزارش را بخوانید. از دانلود اپلیکیشن ضبط صدا تا دانلود برنامه های ویرایش فیلم و عکس در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۵۵)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم. اولین اتهام جنایی علیه سیستم اتوپایلت تسلا ثبت شد سیستم نیمه خودکار تسلا در سال ۲۰۱۹ یک تصادف مرگبار را رقم زد، پس از این اتفاق اولین اتهامات جنایی علیه سیستم خلبان خودکار ثبت شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پربازدیدهای امروز پربازدیدهای فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز

با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی ارم سبز اعلام کرد: با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم‌نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است.

بنابراین گزارش؛ اردوهای دانش آموزی در بخشهای بازدید از باغ وحش، شهربازی‌های روباز، سرپوشیده و فضای سبز مجموعه برگزار می‌شود و دانش‌آموزان با حضور در این مجموعه ضمن استفاده از دستگاه‌های بازی و بازدید علمی و تفریحی از باغ وحش، میتوانند از فضای سبز منحصربفرد مجموعه لذت برده و یک روز خاطره انگیز را رقم زنند.

تولد "شیر کوهی زال" در یک باغ وحش! + تصاویر

برهمین اساس، مدارس می‌توانند با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن‌های 0212720 و 44140800 از کلیه اماکن مجموعه ارم سبز با لحاظ تخفیفات ویژه مدارس بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه