Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه کدکن در خصوص فعالیت مدارس در روز شنبه ۲ بهمن ماه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد.

با توجه به بارش برف، برودت شدید هوا، یخبندان و لغزندگی سطح معابر، فردا شنبه ۲ بهمن ماه مدارس منطقه کدکن در کلیه مقاطع در "نوبت صبح" فعالیت خود را با " دو ساعت تاخیر" آغاز می‌شود و در صورت تغییر شرایط آب و هوایی هرگونه تصمیم دیگر در خصوص وضعیت فعالیت مدارس در این منطقه، اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام//ص.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی مدارس بارش برف آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)

شرکت بهمن موتور در آخرین بخشنامه خود از فروش ون‌  اینرودز خبر داد. این محصول هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳ تحویل خریداران می‌شود.   به گزارش عصر ایران شرکت بهمن موتور اعلام کرد طرح فروش نقدی ون‌باری اینرودز را به صورت نقدی و آنلاین برگزار می‌کند.     خریداران می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با مراجعه به bahman.iranecar.com نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.     بهمن موتور در این طرح فروش ون‌ اینرودز را هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳تحویل خواهد داد.قیمت این محصول ۸۱۷ میلیون و ۱۰۶هزار تومان اعلام شده است. جدول فروش   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خودرو جدید بهمن موتور رسما رونمایی شد/ "اینرودز" محصولی که برای اولین بار ویژه مشاغل در ایران ساخته شد (+قیمت ،عکس، فیلم و مشخصات)

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین
  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود
  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • مدارس برخی شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان
  • مدارس این شهر غیرحضوری شد