Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان رضوی روز جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات در بخش مردان در سه کلاس منهای ۱۵۰۰ سی‌سی، ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ سی‌سی و کلاس آزاد و در بخش بانوان در ۲ کلاس منهای ۱۵۰۰ سی‌سی و ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ سی‌سی برگزار شد.

فرضعلی گرایلی افزود: خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، البرز، تهران، یزد، سیستان و بلوچستان و اردبیل استان های شرکت کننده در این مسابقات بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که مرحله سوم و پایانی رقابت‌های اسلالوم قهرمانی کشور ششم اسفند ماه در شهر یزد برگزار می شود ادامه داد: مرحله نخست این مسابقات هم چهارم دی ماه در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

مسابقات اسلالوم اتومبیل‌رانی، مسابقاتی با سرعت کم تا متوسط هستند. مسیر مسابقات اسلالوم با استفاده از مخروط های ترافیک طراحی می شوند. رانندگان ضمن این که از مخروط ها و پایلون ها عبور می کنند مهارت رانندگی خود را در برابر زمان می سنجند.

برچسب‌ها فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی سیستان و بلوچستان مشهد البرز یزد خراسان جنوبی اردبیل تهران فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی سیستان و بلوچستان مشهد فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی سیستان و بلوچستان مشهد البرز یزد خراسان جنوبی اردبیل تهران فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزیان فینالیست شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر آقایان در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی پوریا نوروزیان با ثبت امتیاز ۶۳۰/۳ به عنوان نفر ششم راهی فینال شد.دو نماینده از کرواسی، فرانسه، نروژ، اوکراین و ایتالیا نیز راهب فینال شدند. همچنین امیرمحمد نکونام با ۶۲۸/۶ امتیاز در رده هجدهم ایستاد و مهیار صداقت با ۶۲۴/۶ امتیاز پنجاه و پنجم شد.

فردا (سه شنبه)، ۲۸ فروردین ماه و در روز پنجم این مسابقات، پوریا نوروزیان در فینال رقابت خود را برگزار می کند. همچنین مسابقات تپانچه ۲۵ متر زنان در بخش دقت برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

کد خبر 6079224

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • جبران کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی تا سه سال آینده
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی برگزیدگان مسابقات بوچیا جام برکت و کرامت در مشهد
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • نوروزیان فینالیست شد
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور
  • تنیس باز خوزستانی در جایگاه سوم مسابقات قهرمانی کشور