Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@16:42:20 GMT

توقیف ۸۰ وسیله نقلیه متخلف در یزد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۲۴۹۲

توقیف ۸۰ وسیله نقلیه متخلف در یزد

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - سرهنگ سعید زینلی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی موتورسیکلت‌ها به منظور جلوگیری از بروز تخلفات در سطح شهر یزد توسط یگان‌های تابعه این فرماندهی در حال اجراست.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در همین راستا مأموران انتظامی، هفته گذشته طرح برخورد با وسایل نقلیه را با هدف برخورد با آلودگی صوتی و مزاحمت نوامیس در سطح شهر یزد اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران انتظامی با استقرار در نقاط از پیش تعیین شده، ۲۴ دستگاه موتورسیکلت و ۵۶ دستگاه خودرو مزاحم، متخلف و فاقد مدارک که موجبات سلب آسایش شهروندان را فراهم می‌کردند، متوقف کنند.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری

 انتشار صحنه دلخراش مرگ راکب یک موتورسیکلت در محدوده مرکزی کلانشهر اصفهان در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری را در بین کاربران بدنبال داشت و چنین گمانه‌زنی شد که راننده یک دستگاه اتوبوس واحد عامل اصلی فوت این فرد  بوده است.

 مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، روز دوشنبه به نقل از سرهنگ علی اصغر زارع در تشریح دلیل وقوع این حادثه رانندگی گفت: مقارن بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده خیابان «طیب» اصفهان برخورد کرد.


او گفت: در این حادثه راکب ۵۶ ساله موتورسیکلت بر زمین افتاد و در همین حین یک دستگاه اتوبوس نیز با او برخورد کرد که بر اثر شدت صدمات وارد شده، راکب موتورسیکلت در دم جان باخت.


رییس پلیس راهور اصفهان با اشاره به حضور کارشناسان پلیس در صحنه تصادف تاکید کرد: پس از بررسی دقیق صحنه توسط کارشناسان، علت اصلی این تصادف منجر به فوت، رعایت نکردن حق تقدم توسط راننده خودروی سواری تشخیص داده شد.


سرهنگ زارع تاکید کرد: تمام رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها ملزم به رعایت قوانین و مقررات رانندگی هستند و کارشناسان پلیس راهور بدون کوچکترین اغماضی با هرگونه تخلف بویژه تخلف تاثیرگذار در وقوع تصادفات جرحی و فوتی برخورد قانونی خواهند کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی طی ۷۲ ساعت گذشته در هرمزگان
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی در طرح ۷۲ ساعته
  • کشف ۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه