Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@15:24:12 GMT

لواندوفسکی به دنبال شکستن رکورد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۲۴۹۵

لواندوفسکی به دنبال شکستن رکورد

مهاجم بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد بتواند رکورد گلزنی فصل قبل خود را بشکند.

به گزارش مشرق، روبرت لواندوفسکی در ۱۹ بازی این فصل لیگ ۲۳ گل به ثمر رسانده و در هر بازی بوندسلیگا در ترکیب بایرن حضور داشته است. تنها در ماه مه گذشته، او سرانجام رکورد افسانه‌ای گرد مولر با زدن ۴۰ گل بوندسلیگا در یک فصل را با وجود از دست دادن چهار بازی به دلیل مصدومیت در آوریل شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ۳۳ ساله که از سوی هم تیمی‌هایش به "بدن" ملقب شده است، به خاطر رژیم تناسب اندامش مشهور است و امیدوار است که بدون آسیب بماند تا بتواند در بازی‌های زیادی بازی کند و گل بزند تا رکورد خود را بهبود بخشد. لواندوفسکی به سایت لیگ فوتبال آلمان (DFL) گفت: سال گذشته چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم، اما امیدوارم بتوانم در این فصل ۳۴ بازی (در لیگ) انجام دهم و همان سطح گلزنی را حفظ کنم.

او می‌گوید که یک رکوردشکنی «یک بار، شاید دو بار اگر خوش شانس باشید» در یک حرفه اتفاق می‌افتد. در همین رابطه او گفت: من همیشه سعی می‌کنم سطح بالای کیفیت را حفظ کنم.

رسیدن به نقطه عطف ۳۰۰ گل بوندسلیگا به این معنی است که لواندوفسکی رکورد تاریخی گرد مولر با ۳۶۵ گل در بوندسلیگا را در نظر دارد.

 ۱۸ ماه دیگر تا پایان قرارداد فعلی لواندوفسکی با بایرن باقی مانده است. در پایان مهاجم لهستانی گفت: هنوز ۶۵ گل باقی مانده است. تا رسیدن به این رکورد راه زیادی در پیش است. خیلی دور است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت روبرت لواندوفسکی فوتبال رکورد خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو در آستانه شکستن رکورد 51 ساله فرمول یک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، طبق قرارداد جدید با استون مارتین، فرناندو آلونسو حداقل تا سال 2026 به رقابت در فرمول یک ادامه خواهد داد؛ بنابراین، این راننده اسپانیایی می‌تواند نخستین راننده 45 ساله‌ای باشد که از زمان گرندپری برزیل در سال 1975 در مسابقات فرمول یک شرکت می‌کند. با فرض اینکه آلونسو بدون مصدومیت باقی بماند و تا پایان سال 2026 در همه مسابقات شرکت کند، تا پایان قرارداد، او 449 مسابقه را شروع کرده و 452 مسابقه گرندپری خواهد داشت.

آلونسو باید حداقل 10 سال دیگر مسابقه دهد تا رکورد پیرترین راننده فرمول یک تمام دوران را که در حال حاضر متعلق به لوئی شیرون مونگاسک است، بشکند. وقتی شیرون در گرندپری موناکو در سال 1955 شرکت کرد، 55 سال و 9 ماه و 19 روز داشت. این بدان معناست که اگر آلونسو بخواهد این رکورد را بشکند، باید قبل از می 2037 در تمام گرندپری‌ها شرکت کند.

دیگر خبرها

  • مدیر عامل بایرلورکوزن: برای فصل آینده هیچ ترسی از بایرن مونیخ نداریم
  • 10 تیم اروپایی با بیشترین روند شکست ناپذیری در قرن 21 (+عکس)
  • 10 تیم با طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21؛ بایرلورکوزن رکورددار شد! / عکس
  • پس از 11 سال، لورکوزن دوباره جام قهرمانی بوندسلیگا را بالای سر برد (فیلم)
  • چاقو دسته خودش را برید / ژابی آلونسو نوار قهرمانی‌های متوالی باواریایی‌ها را پاره کرد
  • پایان طلسم نورکوزن؛ اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا با شکستن هژمونی بایرن مونیخ
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد 51 ساله فرمول یک
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
  • شوک به بایرن: فصل برای ستاره فرانسوی تمام شد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-0 کلن (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)