Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: درباره ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم اما بزودی اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی در بازدید از اردوی تیم ملی هاکی کشورمان اظهار داشت: امروز همراه با رییس فدراسیون بازدیدی از اردوی تیم ملی بانوان هاکی روی چمن داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه علی‌رغم سردی شدید هوا گرمای خوبی در اردوی بانوان است.

وی افزود: این اردو هم جنبه انتخابی تیم ملی و هم برای استعدادیابی در رده‌های مختلف است. آقای قدیمی رییس فدراسیون نیز گزارش خوبی از روند آماده‌سازی تیم‌ها دادند. طبق صحبت‌های رییس فدراسیون به آینده هاکی کشورمان امیدوار شدیم. یک اتفاق خوب برای این رشته راه‌اندازی هاکی روی چمن بانوان بعد از حدود ۵۰ سال است. آقای قدیمی همیشه منشا تحولات زیاد در ورزش کشور بوده است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالیم بعد از این همه سال با تلاش مدیریت و مجموعه فدراسیون هاکی روی چمن بانوان راه‌اندازی شد. یکی دیگر از اهداف ما راه‌اندازی هاکی ساحلی است چون از جذابیت خوبی برخوردار است. چوب و توپ هاکی ساحلی مخصوص است و درحال وارد کردن این تجهیزات هستیم و می‌خواهیم با برگزاری بک جشنواره ساحلی این رشته را به طور رسمی آغاز به کار کنیم.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما استفاده از مانژهای سوارکاری برای رشته هاکی ساحلی است و می خواهیم کمبود فضا نداشته باشیم. در حاشیه استادیوم آزادی ۸ هزار متر زمین به فدراسیون هاکی اختصاص داده شده که درحال تجهیز است. ۳۵۰ هزار دلار لوازم و تجهیزات درحال وارد کردن آن هستیم و به زودی این رشته در کشور خودکفا می‌شود. امیدواریم سال ۱۴۰۱ نیز همچون سال ۱۴۰۰ شاهد رونق ورزش در رشته‌های مختلف باشیم.

وی افزود: کسب کرسی‌های بین‌المللی هاکی اتفاق بسیار خوبی است که تا به الان موفق شده‌ایم ۱۴ کرسی را به دست آوریم. آقای قدیمی ارتباطات بین‌المللی خوبی دارند که امیدوارم این ارتباطات تقویت شود. امیدوار هستیم که نشست‌های بین المللی و میزبانی از مسابقات مختلف را در رشته هاکی شاهد باشیم و اگر فدراسیون هاکی بخواهد میزبانی داشته باشد ما در وزارت ورزش و جوانان حمایت لازم را خواهیم داشت.

 سجادی در پایان در خصوص ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها نیز گفت: درحال بررسی و برنامه‌ریزی هستیم ولی هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم که به زودی اعلام خواهیم کرد.

 

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی

رئیس فدراسیون جهانی کوراش از وزیر ورزش به سبب حمایت در راستای برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش پوریا ولی قدردانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش طی نامه‌ای به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان؛ از وی به سبب حمایت از کوراش و برگزاری مسابقات جام پوریا ولی تشکر و قدردانی کرد.

فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین




در متن نامه حیدر فرمان خطاب به کیومرث‌ هاشمی آمده است:

«جناب آقای دکتر کیومرث هاشمی
وزیر محترم ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران

امیدوارم حال شما خوب باشد، می‌خواهم صمیمانه از حمایت‌های ارزشمند شما از مسابقات بین‌المللی پوریای ولی در اسفراین ایران تشکر کنم. تعهد پایدار شما به ترویج ورزش و ایجاد فرصت برای ورزشکاران نه تنها الهام بخش بوده، بلکه تغییرات مثبت و قابل توجهی در زندگی این ورزشکاران ایجاد کرده است، که گواهی بر رهبری تأثیرگذار شما است.

مدیریت فوق العاده شما نقش اساسی در تضمین موفقیت چشمگیر این مسابقه قهرمانی ایفا کرده است. این یک بستر جهانی برای نشان دادن استعدادهای ورزشکاران ما فراهم کرده و فدراسیون بین‌المللی کوراش واقعاً از این بابت سپاسگزار است.

یک بار دیگر از تعهد شما نسبت به ورزش تشکر می‌کنم. رهبری مستمر شما باعث تاثیر مثبت می‌شود و ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری در مسابقات بعدی قهرمانی کوراش بزرگسالان آسیا در ایران در ماه ژوئن 2024 هستیم.

در پایان جا دارد از جناب آقای دکتر امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشوی ایران بابت سختکوشی و زمانی که نسبت به این رویداد تاریخی صرف کردند، تشکر کنم. از استاندار خراسان شمالی جناب آقای دکتر حسین نژاد و مدیر کل ورزش استان خراسان شمالی جناب آقای دکتر شاکری بابت ایجاد امکانات مناسب در مکان تاریخی زینل خان تشکر و قدردانی می‌نماییم.

امیدوارم پوریای ولی تبدیل به یک رویداد سالانه شود که هر ساله بهترین بازیکنان کوراش در سراسر جهان را جذب کند.

با احترام
حیدر فرمان
رئیس فدراسیون جهانی کوراش»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند