Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، فولکس واگن گلف محبوب ترین خودروی جدید در آلمان بود، اما این شرکت در ۳ سال گذشته سهم زیادی را از دست داده است. ثبت‌نام‌های داخلی این مدل اکنون ۳.۵ درصد از کل بازار را به خود اختصاص داده که کمترین نتیجه از سال ۱۹۸۰ است.

بزرگ‌ترین چالش گلف در آلمان از دیگر محصولات فولکس‌واگن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

T-Roc و تیگوان به ترتیب دومین و سومین خودروهای پرفروش در آنجا بودند.

در فرانسه، دومین بازار بزرگ خودروی اروپا، ۲۰۸، رنو کلیو (Clio) را شکست داد. این اولین بار از سال ۲۰۰۴ بود که این هاچ‌بک کوچک و سگمنت B پژو بیشتر از رقیبش رنو فروخت.

با این حال، هیچ یک از این هاچ‌بک‌های فرانسوی انتظار رشد قوی داچیا ساندرو را که ۴۴ درصد نسبت به سال ۲۰۲۰ افزایش داشت، نداشتند.

در بریتانیا و در سال ۲۰۲۱ شاهد تحولاتی بودیم. برای اولین بار از سال ۲۰۰۹، فورد فیستا رتبه اول را کسب نکرد. در عوض، واکسهال کورسا برای نخستین مرتبه از زمان معرفی خود، مقام اول را به‌دست آورد. کورسا توانست مشتریان بیشتری نسبت به فیستا به دست آورد، زیرا فورد تحت تاثیر منفی محبوبیت روزافزون رقیب قرار گرفت.

در همین حال، تسلا مدل ۳ جایگاه دوم را به خود اختصاص داد که بهترین نتیجه آن در بین ۱۰ بازار بزرگ خودرو در جهان بود. در جایگاه سوم، مینی ۳ و ۵ در هاردتاپ قرار داشت.

کد خبر 651730 برچسب‌ها خودرو - جهانی خودرو - قیمت شرکت‌ خودروسازی‌ پژو آلمان شرکت‌ خودروسازی فولکس فرانسه بريتانيا شرکت‌ خودروسازی تسلا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو جهانی خودرو قیمت شرکت خودروسازی پژو آلمان شرکت خودروسازی فولکس فرانسه بريتانيا شرکت خودروسازی تسلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار در آخرین روز فروردین

جدیدترین قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ، شیائومی و آیفون در بازار آنلاین (سایت‌های فروش اینترنتی) به شرح زیر است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشی‌های پرفروش در سایت‌های اینترنتی تغییر محسوسی نداشته‌اند و تقریبا با همان قیمت‌های قبلی به فروش می‌رسند.

کمترین قیمت آیفون ۱۳ در بازار به ۴۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که آیفون ۱۳ با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، ۵۴ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین، آیفون ۱۳ پرومکس با عبور از ۱۰۰ میلیون تومان به قیمت ۱۰۳ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان معامله می‌شود.

از میان گوشی‌های شیائومی، مدل ردمی نوت ۱۲ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت رم ۸ گیگابایت با همان قیمت قبلی یعنی هشت میلیون و ۴۹ هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین، مدل ردمی نوت ۱۲S، هشت میلیون و ۲۰۷ هزار تومان قیمت دارد. این در حالی است که برای خرید ردمی نوت ۱۱S باید ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

گوشی گلکسی A۱۴ با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، هفت میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت خورده است.

مدل سامسونگ گلکسی A ۰۴ e با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت، ۴ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه‌ای بالغ‌بر هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌توانید صاحب گوشی میان‌رده سامسونگ یعنی مدل گلکسی A ۱۳ SM-A ۱۳۷ شوید که ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم دارد.

برای اطلاع از قیمت گوشی‌های دیگر جدول زیر بخوانید؛

دیگر خبرها

  • قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار در آخرین روز فروردین
  • فولکس واگن های ارزان می آید؟
  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم