Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از عربستان، تیم ملی هندبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا توانست با نتیجه 24 بر 20 از سد عربستان میزبان عبور کند.

در پایان مسابقه کاربران فضای مجازی در عربستان و هواداران هندبال در این کشور دینارت، سرمربی فرانسوی را عامل باخت مقابل ایران دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها معتقد هستند فاضل آل سعید، مربی اسبق تیم ملی عربستان باید هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

با شکست عربستان مقابل ایران، میزبان قهرمانی آسیا صدرنشینی را از دست داد و به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شد. عربستان در مرحله دوم با تیم‌های قطر، کره‌جنوبی و ازبکستان همگروه است.

در گروه مقابل هم تیم‌های ایران، عراق، کویت و بحرین با هم رقابت خواهند کرد. 5 تیم برتر این مسابقه راهی پیکارهای قهرمانی جهان خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هندبال عربستان هندبال قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه سعودی الشرق امروز سه شنبه در گزارشی مفصل به گام‌های جدید ایران و عربستان سعودی در راستای تقویت و اصلاح روابط دوجانبه پرداخته است.

در این گزارش به ازسرگیری سفرهای حج عمره زائران ایرانی پس از گذشت ۹ سال و همچنین تعیین سرکنسول جدید عربستان سعودی در مشهد اشاره شده است.

در متن این گزارش آمده است: روابط عربستان سعودی و ایران پس از آشتی تاریخی میان دو کشور، گام های جدیدی را در مسیر تقویت و اصلاح بر می دارد. روز دوشنبه هفته جاری فرودگاه مدینه منوره پذیرای نخستین گروه از عمره گذاران ایرانی از سال ۲۰۱۶ تاکنون بود. همچنین «عبدالله العنزی» سفیر عربستان سعودی در ایران از تعیین سرکنسول جدید عربستان در شهر مشهد مقدس خبر داده است.

کد خبر 6086499 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شوخی گلزار با مردم
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/تیم‌ها به هم نزدیک هستند
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/ تیم‌ها بهم نزدیک هستند