Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:37:16 GMT

مدارس آسارا شنبه تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۲۵۵۷

مدارس آسارا شنبه تعطیل است

علی حجر گشت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تمام مدارس بخش آسارا با توجه به سرمای شدید و یخبندان فراگیر فردا شنبه تعطیل است.

وی بیان کرد: بر این اساس تمامی کلاس‌های درس بخش آسارا در پایه‌های مختلف به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد برگزار می‌شود.

کد خبر 5405573.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش البرز بخشداري آسارا تعطیلی مدارس بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر سیل کرمان برف روبی ویروس کرونا برف و یخبندان امداد رسانی سیل هرمزگان خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی مدارس زاهدان را تعطیل کرد

علیرضا شهرکی اظهار کرد: این تصمیم از سوی ستاد بحران شهرستان زاهدان در پی بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در صورت تداوم بارندگی برای مدارس نوبت عصر نیز تصمیم گیری خواهد شد.

فرماندار زاهدان بیان کرد: با ورود سامانه بارشی از صبح امروز شاهد بارندگی خوبی در سطح این شهرستان هستیم که تاکنون خسارتی ناشی از این پدیده گزارش نشده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور بالاترین سطح هشدار هواشناسی در استان و تشدید فعالیت سامانه بارشی اظهار کرد: از عصر سه شنبه تا عصر چهارشنبه (۲۸ تا ۲۹ فروردین) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای عمان رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تندباد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت و توفانی شدن دریا و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲ تا ۲.۵ متر پیش بینی می‌شود.

محسن حیدری بیان کرد: برای شهرستان‌های زرآباد، فنوج، کنارک، لاشار، قصرقند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر، دلگان، جنوب ایرانشهر، بمپور، راسک، سرباز، سیب سوران، مهرستان، سراوان، گلشن و جنوب خاش رگبار سنگین باران و تگرگ در مدت زمان کوتاه، رعد برق شدید، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شنبه را به جای پنجشنبه تعطیل کنید
  • مجلس در تعطیلی پنج ‌شنبه‌ها توجهی به بخش خصوصی ندارد
  • تعطیلی پنجشنبه نوعی تحریم داخلی است
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • ویکند ۲ روزه در بخش‌خصوصی؟
  • مورد عجیب تعطیلی «پنجشنبه»‌ها
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است
  • بارندگی مدارس زاهدان را تعطیل کرد
  • مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد
  • مدارس زاهدان فردا تعطیل شد