Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: این دیدار نیز مثل همه بازی‌ها دشوار است؛ بخصوص این که با پرسپولیسی بازی داریم که در چند سال گذشته قهرمان لیگ شده است.

او افزود: می‌دانیم که تیم باکیفیتی هستند و بازیکنان تأثیرگذاری دارند که در لحظه می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند؛ با بودن ۲ - ۳ نفر از بازیکنانشان در هر بازی و هر تیمی می‌توانند تأثیرگذار باشند و این کار ما را سخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی فولاد درباره درخواست فولاد برای تغییر ساعت دیدار برابر پرسپولیس گفت: با توجه به این که بازی استقلال به تعویق افتاده، ما درخواست کردیم که ساعت بازی تغییر کند؛ دو نکته وجود دارد؛ یکی این است که ما ساعت ۶ بازی می‌کنیم، ساعت ۸ بازی تمام می‌شود و تیم ما ساعت ۹ پرواز دارد. چگونه باید به فرودگاه برسیم؟

نکونام ادامه داد: درخواست اولیه ما قبل از لغو بازی استقلال بود و نکته دوم این است زمانی که بازی استقلال - هوادار کلا لغو شده، دلیل برگزاری بازی در این سرمای شهر تهران و در ساعت ۱۸ را نمی‌فهمم.

او گفت: چرا باید بازیکنان هر ۲ تیم سختی بکشند؟ ساعت ۶ بعد از ظهر دمای هوا منفی است. اصلا دمای هوا صفر درجه باشد، چرا در ساعتی بازی نکنیم که همه بازیکنان و ۲ تیم لذت ببرند؟ چرا دوست داریم زجر بکشیم و همدیگر را اذیت کنیم؟

جواد نکونام افزود: همه می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم؛ من نمی‌دانم سازمان لیگ بر چه اساس و چه مبنایی بازی را ساعت ۱۸ گذاشته و آن را تغییر نمی‌دهد. ما هر زمانی که اعلام کردیم ساعت بازی‌مان را تغییر دهید هیچ وقت با ما هماهنگی انجام ندادند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد خوزستان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور

آفتاب‌‌نیوز :

رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

سیلوا این روز‌ها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد، اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدار‌های آتی نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • سرپرست شمس آذر: گودرزی به خاطر بی تجربگی و جوانی گفت استقلالی است/اگر حرکت نکونام به سمت تماشاگران ما بود جای تاسف دارد