Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور امروز(جمعه) با حضور در مرکز مانیتورینگ مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

به گزارش ایران آنلاین، دکتر محمد مخبر در این بازدید که به صورت سرزده انجام شد، با توضیحات مسئولان مرکز مدیریت راه های کشور و از طریق سامانه های نظارت تصویری در جریان آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور، وضعیت ترافیکی و امکانات موجود در مسیرهای مختلف بویژه استان ها و مسیرهایی که بیشترین درگیری با برف و کولاک را داشته اند، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهور در ادامه نیز از سایر خدمات مرکز مدیریت راه‌های کشور از جمله چگونگی ارایه خدمات رسانی سامانه گویا و اپلیکیشن ۱۴۱ بازدید و بصورت تصادفی با یکی از شهروندانی که با مرکز مدیریت راههای کشور ارتباط تلفنی داشت، گفت و گو کرد.

وی از تلاش های دست اندرکاران و تلاشگرانی که در چند روز گذشته به مردم و مسافران گرفتار در برف و کولاک خدمت رسانی کرده اند، قدردانی و همچنین دستورات لازم برای ارایه امکانات و کیفیت بهتر خدمات رسانی به مردم را صادر کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مدیریت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود

 محمد کرمی در جلسه ای با حضور مسوولان استانی گفت: محور «چابهار- نیکشهر» بازگشایی و برق اکثر روستاهای مناطق سیلزده وصل شده و اتصال فیبر نوری زرآباد هم برقرار شده است.

وی اظهار کرد: بارندگی‌های شدید در جنوب سیستان و بلوچستان و بالا آمدن سطح آب مشکلاتی را برای مردم جنوب این استان ایجاد کرد به طوری که برق ۳۰۰ روستا قطع شد و راه‌های حدود بیش از ۳۰۰ روستا نیز آسیب دید.

وی با بیان اینکه با دستور رئیس جمهور، معاون اول ایشان و حضور ۲ روزه وزیر کشور در استان و همراهی همه ارگان‌ها پیگیری ها و اقدامات لازم انجام شده است، ادامه داد: در حال حاضر ارتباط محور چابهار به نیکشهر برقرار شده و رفت و آمد در حال انجام است، تلاش برای بهسازی محور چابهار - کنارک و زرآباد نیز در حال انجام است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون برق اکثر روستاها وصل شده، فیبر نوری نیز که دچار آسیب شده بود و ارتباط زرآباد را بطور کلی قطع کرده بود نیز وصل شده است.

کرمی ادامه داد: بالگردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعیت هلال احمر درحال ارائه خدمات هستند ضمن ینکه تعدادی از بالگردهای نیروی دریایی ارتش هم به تیم‌های خدمات رسان اضافه شده است.

وی افزود: از استانهای معین تیم‌هایی به ویژه در حوزه راه و شهرسازی و هلال احمر جهت هم افزایی به استان اعزام شده‌اند و همه در کنار هم در تلاش هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همچنین آبگرفتگی در منازل کنارک را داشتیم که بیش از ۶۰ اکیپ در حال خدمات رسانی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • افتتاح طرح های صنعتی و برق رسانی در دامغان
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده‌های مازندران نصب می‌شود
  • ۱۳ میلیون تن آسفالت راه‌های کشور در سال ۱۴۰۲
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان