Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این رقابت‌ها با حضور تیم‌های هندبال خردسالان سراوان سیستان و بلوچستان، هیات تفت، هیات شهرستان یزد و امید، آکادمی و سنگ‌آهن هر سه از شهرستان بافق به مدت ۲ روز در سالن شهید چمران تفت پیگیری شد.

در پایان تیم خردسالان باشگاه‌ سنگ‌آهن بافق در مسابقه نهایی با غلبه بر تیم آکادمی هندبال این شهرستان به مقام قهرمانی رسید و همچنین تیم سیب سوران سراوان سیستان و بلوچستان با غلبه بر تیم هیات تفت در مکان سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های هندبال خردسالان در مجموع در هشت منطقه کشور پیگیری می‌شود و در مرحله نهایی هشت تیم برتر مسابقه خود را برای کسب عنوان قهرمانی برگزار می‌کند.

 استان یزد ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و ۲ هزار نفر در رشته هندبال فعال هستند.

این استان یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می‌کنند

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان فدراسیون هندبال سراوان یزد وزارت ورزش و جوانان بافق سیب و سوران تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان فدراسیون هندبال سراوان سیستان و بلوچستان فدراسیون هندبال سراوان یزد وزارت ورزش و جوانان بافق سیب و سوران تفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد

مدارس استان یزد به غیر از شهرستان های ابرکوه، مروست، خاتم و بافق غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های رگباری و سیل آسا در استان یزد که منجر به آب گرفتگی معابر شهر یزد، منازل و جاری شدن سیل در برخی نقاط استان شده است مدارس استان بعضاً تعطیل و تعدادی غیرحضوری شد.

محمدعلی ملک زاده، مدیریت بحران استان یزد اظهار کرد: تاکنون فقط مدارس شهر یزد در تمامی مقاطع تحصیلی فردا (چهارشنبه) غیرحضوری اعلام شده است.

مهران فاطمی، استاندار یزد اما در لایو ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: مدارس استان یزد به غیر از مدارس مناطق ابرکوه، مروست، خاتم و بافق غیرحضوری شد.

کد خبر 747364

دیگر خبرها

  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک