Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی سال‌های اخیر، به‌علت فقدان سیاست راهبردی در حوزه اقتصاد، بیشترین فشار بر مردم کشورمان از همین ویرانی اقتصادی وارد آمد که بخش جدی نقیصه دولت مربوط به نظام توزیع بوده است. بررسی و برنامه‌ریزی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اسکوچیچ: تیم ملی فوتبال جای برخی رفتارها نیست رییس جمهور وارد استان کرمان شد هر طوری که دلشان بخواهد تصمیم گیری می کنند نکونام: چرا باید زجر بکشیم و اذیت‌مان کنند؟/ فولاد را گیر آورده اند هرطور که دلشان می خواهد با ما رفتار می‌کنند

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، سخن از دستاوردهای انقلاب که به میان می آید، نگاه ها در حوزه اقتصاد به شاخص های معمول دوخته می شود.

اشتغال، رشد اقتصادی، ارزش پول ملی، نابرابری های اقتصادی و ...  شاخص هایی هستند که بهبود آن ها در سال های اخیر، به رغم منابع فراوان اقتصادی کشور، زیر منگنه تحریم قرار گرفته اند. اما این، تمام واقعیت های موجود نیست و هنوز امیدواری های زیادی برای رشد اقتصادی ایران زنده است. این را نه از سر شعارزدگی، بلکه با نگاهی ژرف تر به تمام لایه های رشد اقتصادی موجود می توان بیان کرد. اقتصاد دانش بنیان؛ جایی که چشمه های پرشماری از ظرفیت های بالقوه همچنان با قوت در حال جوشیدن هستند.

اما ارتباط این پیشرفتها با سازمان اوقاف و امور خیریه در این است که سازمان اوقاف در زمینه تخصیص وام و مکان به شرکتهای دانش بنیان، بسیار خوب عمل کرده؛ البته که این کار به نفع این سازمان نیز هست؛ چراکه اگر این کار را انجام ندهد، زمینی که در اختیار دارد، از بین می‌رود و برای اینکه این داشته‌ها احیا شود، باید به تحقیقات مرز دانش و شرکت‌های دانش‌بنیان گره بخورد که این سازمان اهمیت این جریان را درک کرده و در زمینه استانی و ملی خوب عمل کرده است.

در گام بعدی سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد نمایشگاهی برای معرفی و ارائه تولیدات و آثار این مجموعه های دانش بنیان برگزار کند. 

در همین راستا چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای وقف با حضور 39 شرکت دانش بنیان از 5 تا 9 اردیبهشت در هتل ارم برگزار می شود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در فارس
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب
  • نظام بین‌الملل در مورد مبارزه با مواد مخدر به وظایف عمل نکرده‌اند