Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مس رفسنجان درخصوص دیدار فردای تیمش با سپاهان صحبت کرد.

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت:

ابتدا ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر را تبریک می‌گویم. بازی بسیار خوبی خواهد شد. تیم سپاهان نیاز به صحبت من ندارد و نشان داده تیم و باشگاه بسیار معتبر و خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویدکیا هم به لحاظ فنی و شخصیتی جزو مفاخر استان اصفهان است. سپاهان تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و دو تیم از هم شناخت داریم.

به گزارش طرفداری؛ وی افزود:

امیدواریم فردا چیزی که مدنظر داریم در بازی اجرا شود ولی تنها دغدغه من این است که ما فاصله خیلی کمی از بازی قبل تا این بازی داریم. اصلا نتوانستیم تمرین تاکتیکی برای بازی با سپاهان داشته باشیم چون کلا در حال ریکاوری بودیم. ما 120 دقیقه بازی در جام حذفی داشتیم و سه روز بعد هم باید برای بازی با سپاهان آماده شویم.

سرمربی مس رفسنجان گفت:

این بزرگترین دغدغه ماست و می‌دانیم این آخرین بازی قبل از تعطیلات است و همه تیم‌ها مستهلک شدند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و علاوه بر این تیم ما سختی‌های بیشتری نسبت به تیم‌های دیگر به لحاظ برگزاری مسابقات دارد. همه این‌ها دلیل نمی‌شود که ما تمام انرژی را در بازی فردا نگذاریم و سعی می‌کنیم تمام انرژی و توان‌مان را مقابل سپاهان بگذاریم و برای هر دو تیم آرزوی سلامتی می‌کنیم.

ربیعی درباره مصدومان و محرومان تیم مس رفسنجان در دیدار با سپاهان گفت:

ما برای بازی فردا قطعاً مهدی کیانی و شاهین توکلی را نداریم.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش ناراحتی کریستیانو رونالدو پس از تعویض شدن (برنتفورد - منچستریونایتد) / فیلم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  کاریکاتور عمر مومنی برای مهدی طارمی و حمایت او از گل زیبایش به چلسی محمد دایی: بازگشت علی دایی به پرسپولیس؟ بعید است استعفای گل محمدی صحت داشته باشد خطای عجیب بازیکن امپولی روی خواکین کوریا و مصدومیت مهاجم آرژانتینی اینتر

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد احمد زاده در جریان دیدار روز گذشته سپاهان مقابل ملوان آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه بدهد. بعد از خروج وی از زمین شایعه غیبت وی در بازی با پرسپولیس مطرح شد اما طبق پیگیری های خبرنگار آنا مصدومیت این بازیکن کشیدگی کشاله ران است که چندان جدی نیست و این بازیکن برای بازی با پرسپولیس مشکلی ندارد. تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در اهواز باید به مصاف استقلال ملاثانی برود که احمدزاده به احتمال فراوان در آن مسابقه غایب است اما برای دیدار با پرسپولیس آماده خواهد شد.

همچنین رضا اسدی دیگر مصدوم تیم فوتبال سپاهان است که او هم دچار کشیدگی همسترینگ شده و نیاز به یک هفته تا 10 روز استراحت دارد. وضعیت این بازیکن برای بازی با پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • تعویض‌های طلایی ربیعی برای پایان کابوس!
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)