Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبر سیما، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از استقرار و آغاز به کار بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیروی زمینی سپاه برای کمک و خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان رودبار جنوب استان کرمان خبر داد.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: بیش از ۴۰ دستگاه ماشین‌آلات مهندسی نیروی زمینی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) برای انجام عملیات بازگشایی راه‌ها و جاده‌های مسدود شده روستایی در مناطق سیل‌زده استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5405580

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی زمینی سپاه استان کرمان سپاه کرمان سیستان و بلوچستان سردار رمضان شریف روسیه همسایه شمالی ایران مسکو جمهوری اسلامی ایران محمد مخبر سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ مذاکرات وین حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ولادیمیر پوتین مجلس شورای اسلامی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  مدیر گزینش و استخدام غرب استان تهران و البرز در ارتش جمهوری اسلامی گفت: داشتن مدارک تحصیلی دیپلم، در تمامی رشته ها و داشتن سن ۱۷ تا ۲۳ سال از جمله شرایطی است که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رهنما افزود: کسانی دارای مدارک پیشرفته، زبان های خارجی، قهرمانان ورزشی، حافظان قرآن کریم و اعضای بسیج در اولویت قرار دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان