Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نحوه فعالیت آموزشی مدارس استان چهارمحال و بختیاری برای فردا به دلیل برودت هوا تغییر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، برودت هوا در پی بارش‌های برف و باران سامانه اخیر بارشی در استان چهارمحال و بختیاری، نحوه فعالیت آموزشی مدارس استان چهارمحال و بختیاری در روز شنبه 2 بهمن‌ماه سال جاری را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر تصمیم اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، مدارس ناحیه یک و دو شهرکرد، سامان، فارسان، کیار، بن، کوهرنگ و مناطق لاران و میانکوه فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

گفتنی است همچنین در شهرستان بروجن و مناطق بلداجی و گندمان مدارس مقطع ابتدایی فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند. 

برودت هوا مدارس برخی مناطق آذربایجان‌ غربی را تعطیل کردمدارس اردبیل فردا تعطیل اعلام شدمدارس استان گلستان فردا غیرحضوری شد

به گزارش تسنیم فعالیت آموزشی سایر مدارس در سایر نقاط استان چهارمحال و بختیاری مطابق روال معمول و به طور سابق انجام خواهد شد.

انتهای پیام/7540/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری فعالیت آموزشی مدارس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری

دریافت 90 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

این دوره همراه با اعطای گواهینامه و برگزاری سفر مشهد مقدس است. کد خبر 6082831

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • غیرحضوری شدن فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر سراوان و زاهدان
  • جذب ۷۷۷ معلم جدید در مدارس چهارمحال و بختیاری