Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز آزمون‌های جذب همکاری داوری، میانجی‌گری و نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف و تبدیل وضعیت شهرداری کرج در روز جمعه اول بهمن‌ماه ۱۴۰۰ ساعت ۹ صبح هم‌زمان با سراسر کشور در استان البرز و در محل دانشگاه آزاد اسلامی کرج و دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

در آزمون جذب همکاری داوری، میانجی‌گری و نیروی های افتخاری قوه قضائیه ۱۱۸۴ نفر و در آزمون تبدیل وضعیت شهرداری کرج هم حدود هزار نفر شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۲ درصد سطح کشور پوشیده از برف است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری آب ایران، فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب در خصوص آخرین وضعیت پوشش برفی کشور اظهار داشت: با توجه به گرم شدن هوا و ذوب برف، پوشش برفی کشور در روز ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ به زیر ۲ درصد رسیده است.

وی افزود: این میزان برف عمدتاً در البرز، زاگرس میانی و مناطقی از شمال غرب کشور واقع شده است و بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، گیلان، مازندران، البرز، تهران، لرستان و چهارمحال و بختیاری را در بر می‌گیرد.

قاسم‌زاده با بیان اینکه مقایسه پوشش برفی کشور با متوسط ۲۰ ساله، نشانگر افزایش حدود ۱۵ درصدی است، خاطرنشان کرد: این در حالیست که آب معادل برف موجود در مناطق پوشیده از برف در وضعیت معادل با متوسط ۲۰ ساله قرار دارد.

گفتنی است، سطح پوشش برفی کشور یکی از شاخص‌های مهم در تأمین آب مورد نیاز در بخش‌های مختلف است و هرچه این میزان بیشتر باشد وابستگی تأمین آب از منابع زیرزمینی کاهش خواهد یافت.

کد خبر 6076680 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • خاورمیانه در وضعیت جدید و هشداردهنده قرار دارد/ تنها راه توسل به دیپلماسی از طریق میانجی گران دو طرف است
  • کارخانه ریسباف باید به موزه ملی اصفهان تبدیل شود
  • تبدیل وضعیت شغلی ۲۳۳ نفر از خانواده ایثارگران در پتروشیمی پردیس
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت سردار آزمون
  • ۲ درصد سطح کشور پوشیده از برف است / کدام استان ها برف دارند؟
  • نزدیک به ۲ درصد سطح کشور پوشیده از برف است
  • برقراری بیش از ۴۸۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ البرز
  • حدود ۲ درصد سطح کشور پوشیده از برف است
  • تبدیل وضعیت بیش از ۴۰۰۰ شاغل ایثارگر در استان ایلام
  • تبدیل بخشی از زندان رجایی‌شهر به دانشگاه فرهنگیان، مطالبه استان است