Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی خوزستان عارف شرهانی روز جمعه گفت:در پی برخورد ۲ خودروی پژو ۴۰۵ و سمند در جاده هندیجان به دیلم در ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه امروز چهار نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی ۲ مرد ۲۸ و ۳۸ ساله و یک کودک پنج ساله و یک نوجوان ۱۳ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان بقیه الله دیلم منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی خوزستان گفت: همچنین در سانحه رانندگی دیگری در ساعت ۱۹:۵۰ در محور دهدز به ایذه چهار نفر مصدوم شدند که به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

وی افزود: در این تصادف یک مرد ۳۰ ساله، ۲ خانم ۲۴ و ۱۷ ساله به همراه یک کودک چهار ساله مصدوم شدند.

شرهانی تصریح کرد:در حادثه دیگری در شهرک پیام اهواز سه نفر از اعضای یک خانواده شامل یک زن و یک مرد هر دو ۴۳ ساله و یک نوجوان ۱۳ ساله بر اثر مسمومیت ناشی از گازمنوکسیدکربن دچار مسمومیت شدند که به بیمارستان رازی انتقال یافتند.

برچسب‌ها خوزستان تصادفات جاده ای اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان تصادفات جاده ای اهواز خوزستان تصادفات جاده ای اهواز مصدوم شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اورژانس فارس گفت: ۵ نفر از اعضای یک خانواده که از کوه‌های اطراف شهر شیراز اقدام به جمع آوری قارچ و استفاده از آن کرده بودند، دچار مسمومیت شدند.
محمدجواد مرادیان افزود: این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت علی اصغر  شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.
افراد مشکوک به مسمومیت با قارچ در شیراز می‌توانند به بیمارستان حضرت علی اصغر واقع در انتهای خیابان سمیه، روبروی هتل هما و در شهرستان‌ها به بیمارستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

همه قارچ‌ها خوراکی نبوده و بعضی سمی و بسیار خطرناک هستند و باید از چیدن، خریدن و خوردن قارچ‌های روئیده شده در طبیعت، کوه و دشت پرهیز و تنها از قارچ‌های خوراکی پرورش یافته در کارخانه‌های معتبر استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت