Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@15:41:11 GMT

اعتراض و طعنه عباس عبدی به اخراج محمد فاضلی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۲۸۵۸

اعتراض و طعنه عباس عبدی به اخراج محمد فاضلی

بیشتر بخوانید : 

همتی خطاب به رئیسی و همسرش: جلوی اینگونه اقدامات بایستید هشدار فائزه هاشمی درباره بازگشت دولت رئیسی به دوران احمدی‌نژاد

2121

کد خبر 1594927.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد فاضلی سیدابراهیم رئیسی عباس عبدی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت

وفایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت تاریخانه دامغان با اعتبار یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های شاخص است که با هدف تامین برق مطمئن و پایدار، ایجاد زیرساخت و ظرفیت جدیـد برق رسانی مطمئن به مشترکان، افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در شهرستان دامغان، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه، کاهش تلفات برق و افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی‌ها به بهره برداری می رسد.

وی افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت میامی از ۲۰۰ مگاولت آمپر به ۴۰۰ مگاولت، احداث پست سیار ۶۳ کیلوولت عباس آباد و احداث خط ۶۳ کیلوولت عباس آباد - میامی را از دیگر طرح‌های مهم قابل افتتاح در شاهرود و میامی برشمرد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال و با هدف ایجاد ظرفیت جدید برق رسانی به متقاضیان جدید صنعتی، زمینه سازی تولید و اشتغال در شرق استان سمنان، تامین برق مشترکان صنعتی و خانگی منطقه عباس آباد و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه این منطقه افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان اصلاح و بهینه سازی خطوط و پست های انتقال و فوق توزیع در این استان با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های این شرکت عنوان کرد که همزمان با سفر رییس جمهور به استان افتتاح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • سه پنالتی علیه الهلال، یکی از یکی درست‌تر!
  • طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • طعنه گوندوغان به آرائوخو؛ ما پیروزی را به پاریسی ها دادیم
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت
  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د
  • عبدی: عملیات «وعده صادق» قدرت نمای مطلق ایران بود
  • اکبر عبدی بازیگر با گریمی متفاوت در کنار نوه‌اش (عکس)