Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@09:17:47 GMT

گل ها و مهارت های برتر عثمان دمبله / فیلم

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۲۸۸۶

گل ها و مهارت های برتر عثمان دمبله / فیلم

نگاهی داریم به گل ها و مهارت های برتر عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسلونا.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۰ هزار نفر در آذربایجان‌شرقی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی از ارائه ۵۱ هزار و ۹۹۵ نفر دوره آموزش‌های مهارتی در ۲بخش دولتی و خصوصی در سال ۱۴۰۲ در این استا خبر داد.

علی مشایخی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی در سالی که گذشت با تلاش تلاشگران حوزه مهارت آموزی استان در دو بخش دولتی و خصوصی توانست در خوشه‌هایی چون خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی تعداد ۲۴ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۶۹۰ نفر ساعت آموزش‌های فنی و مهارتی را به علاقمندان به مهارت آموزی ارائه کند.

وی افزود: از مجموع ۵۱ هزار و ۹۹۵ نفر دوره آموزش‌های مهارتی در سال گذشته، تعداد ۶ میلیون و ۶۴۵ هزار و ۸۸۰ نفر در حوزه‌های خدمات، چهارمیلیون و ۹۵۰ هزار و ۷۵۳ نفر در صنعت، ۷۵۶ هزار و ۳۷۰ نفر فرهنگ و هنر و ۹۱ هزار و ۵۳ نفر نیز در حوزه کشاورزی آموزش‌های مهارتی را فرا گرفته‌اند.

وی بیان کرد: از مجموع آموزش‌های مهارتی ارائه شده به مهارت آموزان تعداد ۳۸ هزار و ۴۷۰ نفر دوره مربوط به بانوان و ۳۱ هزار و ۸۷۳ نفر نیز مربوط به آقایان بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی مطرح کرد: آموزش‌های مهارتی بخش دولتی در زندان تعداد هفت هزار و ۱۴۸ نفر، مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی ۲ هزار و ۲۵۳ نفر، سکونت گاه‌های غیررسمی ۳۰۱ نفر، روستاها ۲ هزار و ۳۲۴ نفر، مراکز ثابت و سیار شهری ۱۷ هزار و ۴۶۶ نفر، صنعت یک هزار و ۵۲۵ نفر، عشایر تعداد ۵۵ نفر، آسیب دیدگان اجتماعی تعداد ۲۸۰ نفر و سربازان وظیفه تعداد هشت هزار و ۶۴۹ نفر و مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی به تعداد ۱۸ مورد بوده است.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته در راستای تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار در این اداره کل تعداد ۲۰۳ مورد صدور پروانه تاسیس، ۱۳۰ مورد تمدید پروانه آموزشگاه، ۸۵۴ مورد بازآموزی و نظارت هوشمند مربیان، ۶۲ مورد افزایش رشته‌های آموزشی، ۸۲۵ مورد نظارت و بازرسی از آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد، ۵۸ مورد رسیدگی به شکایات مردمی و ۱۸ مورد نیز ادغام آموزشگاه‌های آزاد توسط بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ تعداد آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد فعال در استان به تعداد ۷۴۵ مورد بوده است.

مشایخی با اشاره به برگزاری بیست و یکمین دوره المپیاد مهارت مطرح کرد: این المپیاد در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری در رشته‌هایی چون الکترونیک، تراش cnc، توسعه نورم افزارهای موبایل، جواهر سازی، رباتیک، طراحی و توسعه وب، راهکارهای نرم افزاری برای کسب‌وکار، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، فناوری طراحی گرافیک و ... هم زمان با سایر استان‌های در استان آذربایجان شرقی نیز برگزار شد.

وی اضافه کرد: در مرحله استانی، تعداد ۴۴ نفر و در ۱۸ عنوان رشته‌های فنی و مهارتی از جمله ۲ نفر در رشته طلا و جواهر سازی، سه نفر در رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، ۲ نفر در رشته فناوری طراحی گرافیک، ۲ نفر در رشته امنیت سایبری، ۲ نفر در رشته توسعه نرم افزارهای موبایل، سه نفر در رشته آرایشگر مردانه، سه نفر در رشته آشپزی، سه نفر در رشته قنادی، سه نفر در رشته نانوایی، ۲ نفر در رشته جوشکاری، ۲ نفر در رشته نقاشی و دکوراسیون، ۲ نفر در رشته الکترونیک و ... به مرحله کشوری راه یافتند.

وی تشریح کرد: آقای احسان نرمانی کهنمویی، در رشته توسعه نرم افزارهای موبایلی و عرفان علیپور در رشته جواهر سازی جهت حضور در مسابقات جهانی که در شهر لیون فرانسه برگزار خواهد شد در اردوی آماده سازی در تهران و ارومیه به سر می‌برند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان فنی و حرفه‌ای پس از ۵ دهه دارای اساسنامه شد
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • توهین به دمبله و تشویق ام باپه توسط هواداران بارسلونا / فیلم
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • بیش از ۵۰ هزار نفر در آذربایجان‌شرقی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند
  • دوره های آموزشی و دریافت مدرک معتبر
  • طرح‌های تشویقی برای سربازان ماهر
  • بیش از ۸ هزار نفر در بروجرد مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند
  • متس هوملس و 500 بازی با پیراهن دورتموند؛ گل ها و مهارت های برتر مدافع آلمانی با لباس زنبورها / فیلم
  • جایگاه عجیب دیوید تیلور و حسن یزدانی