Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین روز جمعه در توییتی نوشت: دیدار بسیار مفیدی با آقای باقری کنی، رئیس هیات ایران در مذاکرات وین داشتم. هماهنگی نزدیک میان هیات‌های دو کشور پیش‌نیاز ادامه و تکمیل موفقیت‌آمیز مذاکرات بر سر احیای برجام و رفع تحریم‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی باقری کنی پیش از این نیز با انریکه مورا، هماهنگ‌کننده مذاکرات در هتل کوبورگ وین دیدار کرده بود.

هشتمین دور گفت‌وگوهای رفع تحریم در وین اوایل دی ماه با برگزاری نشست کمیسیون مشترک به ریاست علی باقری مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا، معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا آغاز شد.

در این نشست که با شرکت هیأت‌های ایران، گروه ۱+۴ و اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ برگزار شد، روند مذاکرات مورد ارزیابی قرار گرفته و در خصوص نحوه ادامه گفت‌وگوها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

طرفین مذاکرات از جمله دولت آمریکا که به طور غیرمستقیم و از طریق هیات‌های دیگر کشورها با ایران در وین مذاکره می‌کند، گفته‌اند پیشرفت‌هایی در مذاکرات وین حاصل شده است.

کد خبر 651744 برچسب‌ها هسته‌ای - برجام خبر ویژه مذاکرات وین هسته‌ای - مذاکرات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هسته ای برجام خبر ویژه مذاکرات وین هسته ای مذاکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی باستین در آیین معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر نقش بخش کشاورزی در جامعه را مهم دانست و بیان کرد: جهاد کشاورزی از دستگاه‌های مهم کشور است که حداقل ۲۰ تا ۲۵ درصد فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های گوناگون را به خود اختصاص داده و به نوعی با همه مردم ارتباط دارد.

وی تامین امنیت غذایی، اشتغال‌زایی، تولید مواد خام صنایع تکمیلی و تبدیلی و ثروت آفرینی را از ویژگی‌های جهاد کشاورزی دانست و اضافه کرد: رشد اقتصادی در برنامه هفتم، ۸ درصد تعیین شده که رشد ۵.۵ درصدی در این برنامه متعلق به بخش کشاورزی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان این@که بهره‌وری بخش کشاورزی استان ۱۲ درصد است، اظهار کرد: افزایش ۷ برابری بهره‌وری از وضعیت کنونی در طول برنامه هفتم توسعه یکی از اولویت‌ها است.

وی نقش مهم و موفق جهاد کشاورزی در مدیریت طرح بزرگ یارانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مهم در استان بوشهر با موفقیت اجرا شد.

باستین اصلاح الگوی کشت را موفقیت‌آمیز دانست و با تأکید بر تکمیل زنجیره تولید و توسعه صنعت فرآوری محصولات، اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی و صنایع مورد توجه ویژه قرار دارد و لازم است ۱۵ درصد تسهیلات بانک‌های غیر تخصصی و خصوصی به بخش کشاورزی پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات نوذر منفرد، برای مرتضی بحرانی سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • ما از حمله ایران به اسرائیل استقبال و از آن حمایت می‌کنیم
  • حمایت مردم اردستان از عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق»
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • بورل: غزه مثل سطح ماه شده؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • اتحادیه اروپا : غزه مثل سطح ماه شده ؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها