Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@11:58:33 GMT

اطمینان منچسترسیتی از خرید خولیان آلوارز

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۳۰۱۷

اطمینان منچسترسیتی از خرید خولیان آلوارز

منچسترسیتی احتمالا خولیان آلوارز، مهاجم آرژانتینی ریورپلاته را خریداری می کند و اجازه می دهد او به صورت قرضی در باشگاهش باقی بماند.

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، منچسترسیتی مطمئن است که خرید خولیان آلوارز را در روزهای آینده نهایی خواهد کرد. پیشنهاد باشگاه انگلیسی به ریورپلاته ۱۶ میلیون یورو به علاوه پاداش ها بوده و معامله قرار است به زودی و پس از حل و فصل آخرین جزئیات نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیتی علاقه ای به پرداخت بند فسخ ۲۵ میلیون یورویی آلوارز ندارد و باشگاه آرژانتینی نیز با آن مخالفتی نشان نداده است.

در صورت حاصل شدن توافق بین دو باشگاه، سیتیزن ها آلوارز را در ژانویه به اتحاد نخواهند آورد و به احتمال زیاد او را به ریورپلاته و یا به احتمال کمتر او را به باشگاهی دیگر قرض خواهند داد. مدیران ریورپلاته خوشبین هستند که مهاجم ۲۱ ساله را تا پایان فصل (۶ ماه دیگر) و یا تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حفظ کنند. این یکی از آخرین موضوعاتی است که باید بین دو باشگاه مورد بحث قرار گیرد. 

منچسترسیتی و ارائه دو پیشنهاد به ریورپلاته برای جذب خولیان آلوارز / ادعای TYC

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خولیان آلوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا

وضعیت ژائو کانسلو برای فصل آینده همچنان نامشخص است. 

طرفداری | ژائو کانسلو از ژانویه ۲۰۲۳ به دلیل اختلاف با پپ گواردیولا برای منچسترسیتی بازی نکرده است. او در همان ماه به بایرن مونیخ و سپس به بارسلونا قرض داده شد. گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی جدیدش در پاسخ به اینکه آیا کانسلو آینده ای در این باشگاه دارد یا نه گفت:

آخر فصل مشخص می شود. هنوز در مورد آینده او صحبت نکرده ایم.

تاریخچه مشکلات کانسلو و گواردیولا

 کانسلو در دوران حضورش در سیتی، دو بار چنین وضعیتی را تجربه کرده است. درست پس از پیوستن از یوونتوس در سال ۲۰۱۹، پس از اینکه گواردیولا کایل واکر را در پست دفاع راست به او ترجیح داد، قصد داشت باشگاه را ترک کند. در اواخر سال ۲۰۲۲، کانسلو در جلسات تیم توجهی نداشت و طبق گزارش ها در حالی که گواردیولا صحبت می کرد، شروع به گوش دادن به موسیقی با هدفون کرد.

وضعیت قرارداد ژائو کانسلو

کانسلو تا سال ۲۰۲۷ با سیتی قرارداد دارد، او ۱۱ ماه قبل از انتقال قرضی به بایرن، قرارداد جدیدی امضا کرد. قرارداد قرضی پرتغالی با بارسلونا در پایان این فصل به پایان می رسد، هرچند او تمایل خود را برای ماندن در باشگاه کاتالانی به مدت دو یا سه سال دیگر ابراز کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • از خواسته‌های خود پا پس نمی‌کشیم/ چرا باید اسیران را بدون اطمینان از پایان جنگ آزاد کنیم؟
  • اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)
  • حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان