Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حجت الاسلام عظیم بامری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به اهمیت توجه به راه‌های ارتباطی شهرستان دلگان پرداخت و گفت: یکی از مشکلات اساسی شهرستان دلگان ضعف زیرساخت‌های ارتباطی این شهرستان به شهرستان‌های مجاور است.

او گفت: اگر چه ریزش باران نعمت الهی تا حدود زیادی مشکل آب سفره‌های زیر زمینی را تامین کرد، اما ضعف راه‌های ارتباطی باعث رنجش مردم بویژه راننده‌هایی که در این راه‌ها تردد می‌کردند شده بطوریکه با شروع باران و طغیان رودخانه‌های فصلی چندین روز در این محور‌ها سرگردان شده و هیچ راهی برای عبور و مرور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دلگان با اشاره به بسته شدن راه‌های ارتباطی در ایام سیل  گفت: انچه برای مردم دلگان هم در این سیل و هم در سیل گذشته باعث رنجش و ناراحتی شده بود قفل تمامی محور‌های مواصلاتی بود بطوریکه علیرغم تلاش اداره راه برای بازگشایی، اما مجددا سیل محور‌های بازگشایی شده را تخریب و مسدود کرد.

او می گوید: اکنون مطالبه آحاد مردم دلگان تجویز نسخه‌ای شفا بخش برای رفع همیشگی مشکل راه‌های این شهرستان از سوی مسوولان است.

بامری با تشکر از دستگاه‌های دولتی، نظامی بویژه ارتش، سپاه، نیرو‌های امدادی خدماتی و گروه‌های جهادی گفت: تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی و همچنین نظامی و گروه‌های جهادی با حضور درجبهه خدمت رسانی به مردم سیل زده به نحو احسن به وظیفه خود عمل کردند که این جای بسی خوشحالی و امیدواری بود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان در بازدید از انبار‌های ذخیره سازی کالا‌های اساسی اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان گفت: در یک سال گذشته در مجموع بیش از ۲۸ هزار تن برنج و شکر به نرخ دولتی به منظور تنظیم بازار بین مردم واصناف تولیدی وکارگاه‌ها توزیع شد.
محسن ضیائی افزود: هیچ کمبودی در زمینه تامین اقلام وکالا‌های اساسی مورد نیاز مردم شامل برنج، شکر و روغن وگندم وآرد نیست.
محمود حقیقت سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان هم در این بازدید گفت: تامین نیاز‌های اولیه مردم به کالا‌های اساسی جزو وظایف مستمر مدیران حوزه اقتصادی استان است و مردم باید بتوانند با قیمت منطقی به کالای مورد نظر خود تامین کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • رفع مشکل فرستنده های رادیو و تلویزیون در شهرستان مهر
  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد