Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@11:38:08 GMT

حریف ایران بعد از ۱۰ مسابقه رنگ برد را دید!

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۳۰۷۹

حریف ایران بعد از ۱۰ مسابقه رنگ برد را دید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ تیم ملی فوتبال عراق که خود را برای دو دیدار حساس از مرحله مقدماتی جام جهانی برابر ایران و لبنان آماده می کند، امروز جمعه در ورزشگاه الحبیبیه به مصاف تیم ملی اوگاندا رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

تک گل این دیدار را علاء عباس در دقیقه ۱۷ با یک ضربه قیچی برگردان فوق العاده زیبا به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار دوستانه که پربرخورد نیز دنبال شد، ۷ اخطاری داشت و زلیکو پتروویچ سرمربی مونته نگرویی عراقی ها از بازیکنان بومی شاغل در لیگ داخلی استفاده کرد.

تیم ملی فوتبال عراق که آخرین بار خرداد ماه و در دیداری از مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی برابر هنگ کنگ به پیروزی رسیده بود، پس از گذشته ۱۰ بازی توانست رنگ برد را به چشم ببیند.

بعد از دیدار برابر هنگ کنگ، عراقی ها دیدار تعیین کننده صدرنشین گروه C مرحله دوم مقدماتی جام جهانی را با یک گل به ایران واگذار کردند. پس از آن و در مرحله سوم و فعلی مقدماتی جام جهانی، عراق در ۶ دیدار صاحب ۴ تساوی و ۲ شکست شد. این تیم در جام عرب نیز با ۲ مساوی و یک شکست از دور رقابت ها کنار رفته بود.

پس از مدت ها که عراقی ها از برگزاری بازی های خانگی محروم بودند، این تیم امروز در حضور دیدگان هزاران هوادار خودی، توانست به پیروزی دست پیدا کند.

محمد عماد مسئول هماهنگ کننده رسانه ای تیم ملی عراق گفت: پتروویچ فردا لیست نهایی تیم را برای دو دیدار برابر ایران و لبنان اعلام می کند و شیرهای بین النهرین نیز سه شنبه هفته آینده به تهران سفر می کنند تا خود را برای دیدار برابر ایران آماده کنند. بیشتر بخوانید: یونس محمود: ایران یکی از قوی‌ترین تیم‌ها در سطح آسیا است زهره کودایی به استخدام بیمارستان چشم‌پزشکی درآمد یکباردیگر پیشنهاد به سردار آزمون تکذیب شد!

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ ایران و عراق تیم ملی فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم

تیم ملی فوتسال با پیروزی برابر کویت در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد تا در این مرحله حریف قرقیزستان شود.

به گزارش مشرق، تیم‌ ملی فوتسال کشورمان در سومین و آخرین دیدار در مرحله گروهی جام ملت‌ها آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف کویت رفت و به برتری ۴ بر صفر رسید.

ایران و کویت که در گروه D قرار گرفته‌اند، در حالی برابر هم به میدان رفتند که تیم کشورمان با توجه به کسب دو برد برابر افغانستان و بحرین، صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده بود و برای صعود به عنوان تیم نخست تنها به یک امتیاز احتیاج داشت. کویت هم با توجه به تساوی برابر افغانستان و پیروزی برابر بحرین، برای صعود به عنوان تیم دوم تلاش می‌کرد.

همان طور که پیش‌بینی می‌شد تیم کشورمان برابر کویتی‌ها کار سختی پیش‌رو نداشت و با وجود مقاومت اولیه بازیکنان این تیم، در دقیقه ۸ علی اکرمی قفل دروازه کویت را باز کرد تا تیم کشورمان یک بر صفر پیش باشد. در ادامه سالار آقاپور در دقیقه ۱۷، سعید احمد عباسی در دقایق ۲۰ و ۳۳، سه گل دیگر را برای ایران مقابل کویت به ثمر رساندند.

در نهایت تیم ملی فوتسال کشورمان توانست با نتیجه ۴ بر صفر، کویت را شکست دهد و با کسب سومین برد متوالی به عنوان تیم اول گروه D، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. تیم کشورمان در مرحله یک‌چهارم، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با تیم قرقیزستان بازی خواهد کرد.

در دیگر دیدار این گروه افغانستان هم توانست با نتیجه ۳ بر ۲ بحرین را شکست دهد و با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار بگیرد و راهی مرحله یک‌چهارم شود.

ترکیب اولیه ایران:

سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب اولیه کویت:

فهد الخواری، محمد العجمی، عبدالرحمن الطاویل، ناصر العلبان و صالح الفاضل

سرمربی: دیوید مارین اورتگا

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
تایلند - عراق ۱۴:۳۰
ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم