Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:35:36 GMT

تصمیم جدی چلسی برای جذب مدافع یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۳۱۱۲

تصمیم جدی چلسی برای جذب مدافع یوونتوس

باشگاه چلسی تصمیم دارد تمام تلاشش را برای جذب ماتیس دی‌لیخت، مدافع یوونتوس، به کار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، دی‌لیخت در سال 2019 از آژاکس جدا شده و با قراردادی به ارزش 67 میلیون پوند به یوونتوس پیوست اما به نظر می‌رسد که پس از سه سال قصد جدایی از این تیم را دارد.

این مدافع هلندی نتوانست به انتظاراتی که از او وجود داشت جامه عمل بپوشاند و حالا می‌خواهد سری A را ترک کرده و حضور در لیگ جدیدی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه ایتالیایی لاریپابلیکا مدعی شده که دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا علاقه بسیاری به جذب این بازیکن دارند اما چلسی نیز از نزدیک شرایط او را در نظر دارد و آماده است تا به صورت جدی برای جذب او اقدام کند.

گفته می‌شود باشگاه یوونتوس خواهان دریافت مبلغی در حدود 54 میلیون پوند برای فروش دی‌لیخت است و چلسی نیز مشکلی برای پرداخت این مبلغ ندارد.

 

 

این بازیکن تا به حال و در طول دو سال و نیم حضورش در این تیم 97 بازی برای یوونتوس انجام داده و قهرمانی در لیگ ایتالیا و جام حذفی را نیز تجربه کرده است.

چلسی در انتهای فصل جاری با بحرانی جدی در خط دفاعی روبرو خواهد شد، چرا که قرارداد بسیاری از بازیکنان دفاعی این تیم در تابستان پیش رو به پایان خواهد رسید و احتمال جدایی بازیکنانی چون آنتونیو رودیگر، آندریاس کریستنسن و سزار آسپیلیکوئتا به عنوان بازیکن آزاد وجود دارد.

بسیاری از منابع خبری مدعی شده‌اند که هر سه این بازیکنان در حال مذاکره با باشگاه‌های دیگر هستند و در نظر دارند تا در پایان مهلت قرارداد استمفوردبریج را ترک کنند. به همین دلیل جذب دی‌لیخت می‌تواند به اولویت مدیران چلسی تبدیل شود.

ماتیاس دی لیخت یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماتیاس دی لیخت یوونتوس دی لیخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو

یوونتوس در پایان فصل جاری با ساندرو خداحافظی می‌کند و از همین حالا به فکر یافتن جایگزینی برای او افتاده‌است

طرفداری | قرارداد الکس ساندرو با یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این مدافع برزیلی پس از نزدیک به 9 سال، بیانکونری را ترک خواهد کرد.

به گزارش گاتزتا دلواسپورت، یوونتوس برای جانشینی ساندرو، وندل 30 ساله را زیر نظر گرفته‌است. وندل از سال 2021 برای پورتو توپ می‌زند و در فیفادی اخیر برای اولین بار به اردوی تیم ملی برزیل دعوت شد. او در جدال‌های برزیل با انگلیس و اسپانیا، 90 دقیقه برای سلسائو به میدان رفت و عملکرد نسبتا خوبی را هم به نمایش گذاشت. وندل در فصل جاری 26 بازی برای پورتو انجام داده و آمار 4 گل و 3 پاس گل را به ثبت رسانده‌است. قرارداد این بازیکن با باشگاه پرتغالی در سال 2025 به اتمام می‌رسد و او از سوی وبسایت ترنسفرمارکت، 5 میلیون یورو ارزش‌گذاری شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟
  • ارائه لایحه پیشنهادی اصلاح ​مواد ۴١ و ۱۶۷ قانون کار/ دولت وکیل مدافع کارگران است
  • پیروزی 3-1 ناپولی مقابل یوونتوس (25 مارس 2010) / فیلم