Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امورخارجه ایران در پیام توییتری با بیان اینکه گفت و گوهای مهمی با آقای لاورف داشتیم، نوشت: در فصل نوین مناسبات، همکاری های ممتاز رقم خواهد خورد.

به گزارش برنا، «حسین امیرعبداللهیان» در این پیام بر همکاری ایران و روسیه در تسریع ساخت نیروگاه های جدید اتمی در ایران و توسعه همه جانبه همکاری ها در سایه توافقات اخیر روسای جمهور دو کشور تا توجه به امور کنسولی اتباع دو طرف تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

​انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران و روسیه ایران ایران و روسیه امیرعبداللهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفر شدن تعرفه صادرات محصولات ایران به روسیه

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، آندری ژیلتسوف سرکنسول روسیه در اصفهان در نشست با فعالان اقتصادی استان کرمان در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی کرمان گفت: ایران در حال پیوستن به اتحادیه اقتصادی اوراسیاست که در صورت تصویب این مهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، تعرفه صادرات محصولات ایران به روسیه به صفر خواهد رسید و دیگر نیازی نیست کالا از ایران از طریق کشور دیگری به روسیه برسد.

وی افزود: کشور ترکیه با وجود ظرفیت‌های برابر با ایران، همکاری‌های بسیاری در حوزه‌های صادرات و واردات با روسیه دارد که باید علت همکاری‌های کم با ایران را شناسایی و برطرف کرد. 

او به سابقه سه هزار ساله تجارت در ایران و سابقه ۳۰ ساله تجارت در روسیه اشاره کرد و گفت: تجار روس بیشتر بر بازار داخلی تمرکز دارند و در صورت تجارت خارجی نیز بر روی کشور‌های اروپایی، چین و ترکیه متمرکز می‌شوند و درب بازار ایران تاکنون برای آن‌ها بسته بوده است.

زیلتسوف اعلام کرد: همچنین به علت تبلیغات سوء کشور‌های استکباری در مورد ایران، تجار روس فکر می‌کنند تجار ایرانی قابل اعتماد نیستند اما مبارزه با این تبلیغات منفی از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های ماست.

دیگر خبرها

  • مشارکت راهبردی ایران و روسیه در صنعت نفت و گاز
  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • روابط دوستانه ایران و روسیه زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • روابط دوستانه ۲ کشور زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با امیرعبداللهیان
  • بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان
  • صفر شدن تعرفه صادرات محصولات ایران به روسیه
  • رایزنی لاوروف و امیرعبداللهیان درمورد خدمه روس کشتی توقیف شده توسط ایران
  • رایزنی لاوروف و امیرعبداللهیان درباره خدمه روس کشتی توقیف شده توسط ایران