Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - یک تریلی حامل مواد شیمیایی که صبح دیروز از بندرعباس به مقصد قم در حرکت بود، در محور بوانات - خرمبید حوالی روستای سنگبر واژگون و مواد شیمیایی این تریلی به سمت رودخانه جاری و موجب مسمومیت گله گوسفندان دو نفر از دامداران این روستا شد.

حدود ۵۰ راس گوسفند تا ساعت ۱۷ روز جمعه یکم بهمن ماه بر اثر آشامیدن مواد شیمیایی این تریلی که در آبراهه منتهی به رودخانه جاری شده بود تلف و ده‌ها راس از این گوسفندان نیز مسموم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان مربوطه، در حال پیگیری و پیشگیری از آسیب‌های بیشتر در این زمینه هستند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلف شدن گوسفند شهرستان بوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بوده با یک شتر برخورد و شتر به مسیر مقابل پرت شد  افزود:در همین مدت تریلی های پشت سر نیز با یکدیگر برخورد کردند  که بر اثر این سانحه ۶ نفر مجروح شدند و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود:  علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • کدام موادغذایی حاوی سطح خطرناک‌تری از مواد شیمیایی ماندگار هستند؟ چه خوراکی‌هایی را باید کمتر خورد؟
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی
  • گیاهی از خانوادۀ «آناناس» که ممکن است «پرنده و گوسفند» بخورد! (+عکس)