Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -  اعضای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از این که در نیم فصل اول لیگ برتر هیچ پولی دریافت نکردند، سرانجام ۱۰ درصد از مطالبات خود را گرفتند تا برای مسابقات نیم فصل دوم آماده شوند. علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت نفت درباره شرایط تیمش قبل از شروع نیم فصل دوم توضیحاتی را بیان کرد.

شرایط صنعت نفت در نیم فصل اول چطور بود؟

کار کردن برای مردم دوست داشتنی آبادان خیلی لذت بخش است و من و دستیارانم از کار در این شهر لذت بردیم، اما بی پولی خیلی ما را اذیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایطی که این فصل تجربه کردم از شرایطم در سال ۹۴ با تیم نفت تهران خیلی سخت‌تر بود. بازیکنان ما برای ۱۵ بازی هیچ پولی نگرفتند. اگر کمک بازیکنان بزرگ‌تر تیم نبود، اتفاقاتی که در روز‌های گذشته افتاد همان ابتدای فصل رخ می‌داد.

قرارداد تمام بازیکنان صنعت نفت برای فصل جاری چقدر است؟

قرارداد تمام تیم ما تا انتهای فصل بین ۴۳ تا ۴۷ میلیارد است. ما ۳۱ نشست برگزار کردیم تا چند درصد از پول اعضای تیم پرداخت شد، اما در این ۳۱ نشست هیچ شخصی از داخل آبادان به ما کمک نکرد. وزارت نفت تصمیم گرفت دیگر به تیم‌های نفتی کمک نکند و به همین دلیل نفت تهران از بین رفت، اما نکته مثبت این است که اکنون عزم این وزارتخانه کمک به تیم‌های نفتی است. کسانی که شعار دروغ می‌دادند، هیچ کمکی به صنعت نفت نکردند و در نهایت نشست‌های مسئولان باشگاه با شرکت پالایش و پخش وزارت نفت نتیجه داد و منت هیچ شخص دیگری بالای سر تیم ما نیست. اگر ۱۰۰ میلیارد هم برای تیم آبادان هزینه شود، باز هم کم است.

پرداخت بقیه مطالبات بازیکنان صنعت نفت چه زمانی انجام می‌شود؟

وزارت نفت قرار است طی روز‌های آینده مبلغی را به حساب وزارت ورزش واریز کند تا این پول در اختیار باشگاه صنعت نفت گذاشته شود. برای پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان نفت مسجد سلیمان نیز همین کار انجام شد. البته این کار فرآیند خاص خودش را دارد، اما تعجب من از این است که نشست‌های ما در آبادان هیچ نتیجه مثبتی نداشت. پیش از این با دستور سردار سعید محمد، منطقه آزاد ۱۰ میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز کرد که مدیرعامل باشگاه با آن بدهی‌ها را پرداخت کرد. در حال حاضر ما قدردان و بدهکار اخلاقی شرکت پالایش و پخش وزارت نفت هستیم و ندیدم شخص دیگری به تیم کمک کند.

۱۰ میلیاردی که منطقه آزاد پرداخت کرد، چه زمانی به حساب باشگاه واریز شد؟

با توجه به رایزنی‌های مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، این مبلغ قبل از شروع لیگ بیست و یکم به حساب باشگاه واریز شد و مدیرعامل باشگاه مطالبات فصل گذشته بازیکنان را پرداخت کرد. در واقع ما لیگ بیست و یکم را با صفر شروع کردیم. ما روز‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم.

شرایط صنعت نفت در آینده را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

خوشحال کردن هواداران صنعت نفت وظیفه ما است. افتخار داشتیم که این کار را انجام دهیم، اما لیاقت تیم ما خیلی بیشتر از این صحبت‌ها است. با توجه به نشست‌هایی که با رئیس و معاون شرکت پالایش و پخش وزارت نفت داشتیم، در سال آینده دیگر برای ۵ میلیارد و ۱۰ میلیارد تومان این طرف و آن طرف نمی‌رویم. شأن فوتبال آبادان بالا است و ان شاالله امکانات خوبی برای صنعت نفت فراهم می‌شود.

آیا طالب ریکانی در صنعت نفت می‌ماند؟

تمام بازیکنان ما در صنعت نفت به کار خود ادامه می‌دهند. اگر بازیکنی آزاد باشد، پیشنهاد دادن به او ایرادی ندارد، اما از همکارانم خواهش می‌کنم دنبال بازیکنی که تحت قرارداد با یک باشگاه است نباشند. ما در آینده بازیکنان تاثیرگذار زیادی خواهیم داشت، اما در حال حاضر ریکانی ستون تیم ما است. با او صحبت کردم و به باشگاه‌های دیگر هم اعلام کرده ایم که ریکانی فروشی نیست. قبل از این که لیگ شروع شود و من سرمربی صنعت نفت شوم، ۲، ۳ مربی به من گفتند که اگر ریکانی از صنعت نفت جدا شود او را جذب می‌کنیم، اما من به آن‌ها گفتم که بعید است ریکانی از صنعت نفت برود. برخی‌ها هم به شروین بزرگ پیغام می‌دهند. اسمی از این افراد نمی‌برم، اما از آن‌ها خواهش می‌کنم تعادل بازیکنی تیمی که از لحاظ مالی ضعیف است را به هم نزنند. اگر این افراد دنبال خرید بازیکن هستند، می‌توانند بازیکن آزاد بگیرند، اما نباید بازیکنی که قرارداد دارد را تحت فشار روانی بگذارند، زیرا عملکردش افت می‌کند. اگر تیم‌های بزرگ پایتخت خواهان یک بازیکن باشند، کار برای بازیکن و تیمی که در آن بازی می‌کند سخت‌تر می‌شود.

برای نقل و انتقالات زمستانی چه برنامه‌ای دارید؟

به احتمال زیاد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جذب نمی‌کنیم. همین که مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شد کافی است. ما در آبادان ستاره سازی می‌کنیم و به فوتبال ایران نوید ظهور ۷، ۸ ستاره را می‌دهم که در سال‌های آینده به تیم ملی و سطح یک فوتبال ایران می‌رسند. ۴، ۵ بازیکن در تیم ملی جوانان و امید داریم که فوتبال ایران در سال‌های آینده شاهد درخشش آن‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید

اعضای تیم فوتبال صنعت نفت شارژ مالی شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال وزارت نفت صنعت نفت نیم فصل تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر استوری معنادار بازیکنان تیم ملی فوتسال | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، بازیکنان تیم ملی فوتسال در حال حاضر در تایلند به سر می‌برند. آنها در این استوری بازیکنان و کادر فنی پوستر طراحی شده تیم ملی با شعار «تا پای جان برای ایران» را منتشر کردند تا عزم و اتحاد خود را برای فتح عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا نشان دهند.

کد خبر 844860 منبع: فارس برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی ورزش جام ملت‌های آسیا

دیگر خبرها

  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • کمالوند: خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • اجیری و مزدوری در اسلام مکروه است / نباید تمام حیثیت علمی و عملی انسان در اختیار کارفرما باشد
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • تصویر استوری معنادار بازیکنان تیم ملی فوتسال | عکس