Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل محبان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع برف و کولاک در خراسان شمالی به حدود ۸۰۰ خودرو گرفتار شده امدادرسانی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: با ورود سامانه بارشی و وقوع برف و کولاک ۱۳۰ نفر از امدادگران و نجات گران در قالب ۲۴ تیم عملیاتی و پشتیبانی و ۲۴ خودروی عملیاتی برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان و در راه ماندگان بکارگیری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مجموعاً ۲ هزار ۸۴۰ نفر امدادرسانی شدند.

محبان گفت: با توجه به ۴۲ مکان آماده برای اسکان اضطراری در راه ماندگان و مسافرین، تا کنون بیش از ۳۱۸ نفر اسکان اضطراری داده شده اند و تعداد ۳۱۸ تغذیه اضطراری و کنسروجات بین آنها توزیع شد.

محبان بیان داشت: تا پایان بارش برف و کولاک و ایجاد شرایط جوی مناسب، تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش به سر می‌برند.

کد خبر 5405636

منبع: مهر

کلیدواژه: ابوالفضل محبان هلال احمرخراسان شمالی برف و کولاک بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر برف روبی سیل کرمان برف و یخبندان ویروس کرونا تعطیلی مدارس امداد رسانی سیل هرمزگان خطبه های نماز جمعه راهداری هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شرق جاسک دایر شده است

مختار سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان اظهار داشت: از دقایق نخست ورود سامانه بارشی به استان با توجه به برنامه ریزی‌هایی که در سطح هلال‌احمر انجام شده بود نیروها کاملاً آماده پاسخ به بحران بودند و در صحنه‌ها حضور فعال داشتند.

وی افزود: در شرق شهرستان جاسک نگرانی‌هایی از طغیان رودخانه گابریک و ورود آب به روستاها داشتیم بر همین اساس اردوگاه‌های اسکان اضطراری در این منطقه دایر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان عنوان‌کرد: به صورت شبانه روستاهایی که در حاشیه رودخانه گابریک قرار داشتند شامل روستاهای کوک، گرندو، لیره‌ای تخلیه و مردم به اردوگاه اسکان اضطراری انتقال یافتند.

سلحشور تصریح‌کرد: طی بارندگی‌ها ۹۹ دستگاه چادر در اردوگاه‌ها نصب شده و۹۵ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

وی ادامه داد: ۶۴ تخته پتو، ۱۲۳ تخته موکت و بیش از ۷۰۰ کیلوگرم نایلون بین خانوارهایی که متأثر از بارندگی بودند نیز توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان، خاطرنشان‌کرد: ۴۰ تیم عملیاتی در امدادرسانی به مردم شریف استان مشارکت داشتند که در حال آماده‌باش هستند.

کد خبر 6080555

دیگر خبرها

  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • سیلاب در سیستان و بلوچستان راه‌های روستایی را بست
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان‌ و بلوچستان و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر
  • اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شرق جاسک دایر شده است
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی