Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان شرکت توزیع برق لرستان از برقدار شدن ۷۵ روستا در کمترین زمان ممکن خبر داد.

فریدون خودنیا در گفت‌وگو با ایسنا گفت: بارش برف و باران شدید در روز گذشته در استان، باعث قطع برق ۷۷ روستا شد که با تلاش جهادی نیروهای شرکت توزیع برق لرستان در کمترین زمان ممکن این روستاها برق دار و تلاش برای رفع خاموشی دو روستای دیگر همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این ۷۷ روستا در سطح استان شامل شهرستان الیگودرز با  ۵۱ روستا و ۱۱۰۰ خانوار ،خرم‌آباد با ۱۵ روستا و ۴۵۰ خانوار ،بروجرد با ۱۱ روستا و ۴۰۰ خانوار بودند که با تلاش جهادی نیروهای شرکت توزیع برق استان تا نیمه‌های شب روز پنجشنبه ۳۰ دیماه، ۳۷ روستا برقدار و ۴۰ روستا بعلت عدم راه دسترسی  از صبح روز جمعه ۱ بهمن ماه با همکاری اداره راهداری جهت برقدار شدن آنها اقدام شد که تا زمان تهیه گزارش برق ۳۸ روستای دیگر وصل و در مجموع ۷۵ روستا در کمترین زمان ممکن برقدار شدند.

خودنیا گفت: جهت اجرای این مهم ۱۴ اکیپ نیروی انسانی در سه شهرستان خرم‌آباد، بروجرد و الیگودرز و در شرایط جوی نامساعد فعالیت داشتند که در برخی موارد همکاران مجبور بودن با طی کردن مسافت‌های طولانی بصورت پیاده خدمات رسانی کنند.

این مسئول افزود: با توجه به شدت بارش برف و عدم راه دسترسی در روستاهای صعب العبور، همچنان روستاهای وارک خرم‌آباد و قلعه آبسرده بروجرد در خاموشی به سر می‌برند که  نیروهای شرکت توزیع  آماده‌اند در صورت باز شدن راه دسترسی، برای رفع خاموشی اقدام کنند.

وی یادآور شد: با توجه به کولاک‌های پس از بارش برف ، برودت هوا و یخ زدگی سطح معبرها ،نیروهای شرکت توزیع نیروی برق لرستان همچنان در حالت آماده باش بوده و بصورت جهادی در خدمت هم استانی‌ها هستند.

خودنیا گفت: از هم استانی‌ها انتظار می رود در این روزهای سرد که فرزندان شما در شرکت توزیع پنجه در پنجه برف و کولاک قرار داده و روشنایی بخش منازل شما هستند، با مصرف بهینه برق و گاز، صنعت های برق و گاز را در تامین مطمئن انرژی یاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ایسنا بروجرد شهرستان الیگودرز نیروهای شرکت توزیع کمترین زمان برقدار شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد رئیسی صبح امروز دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعته انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با خدمات شبانه‌روزی کارکنان این شرکت از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

وی با بیان اینکه نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های کارکنان عملیاتی این شرکت جهت پایداری مجدد شبکه های برق بود، افزود: به دنبال وقوع این شرایط جوی، ۲۸۲ تیم عملیاتی به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری این شرکت نسبت به اصلاح و ساخت مجدد شبکه‌های آسیب دیده برق اقدام کردند.

رئیسی ادامه داد: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • آبرسانی به 70 روستای استان همدان در سال 1402
  • خسارت بيش از ۹۵ ميليارد تومانی سيل به شبكه توزيع برق / تنها برق سه روستا ناپایدار است