Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@01:59:35 GMT

۱۸ کیلو مواد مخدر تریاک در" قروه" کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۳۳۰۳

۱۸ کیلو مواد مخدر تریاک در' قروه' کشف شد

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - سردار علی آزادی  گفت: مأموران انتظامی شهرستان قروه با اشراف اطلاعاتی از توزیع مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در سطح شهرستان مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قراردادند.

او می گوید: مأموران مخفیگاه این سوداگر مرگ را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیات ضربتی او را دستگیر کرده که در بازرسی از محل ۱۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامي استان کردستان در پايان با اشاره به دستگیری یک متهم وتحویل به مراجع قضایی گفت: به شهروندان توصیه می شود تا در صورت اطلاع از فعاليت توزيع کنندگان مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس گزارش کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف موادمخدر قروه کردستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف نیم تُن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: مأموران هنگ مرزی زابل مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم حین کنترل خودرو‌های ترانزیتی به یک دستگاه خودروی مشکوک و سریعا آن را مورد بررسی قرار دادند.

­

­این مقام ارشد در مرزبانی فراجا افزود: مأموران موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاسازی شده بود کشف و مقدار ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل؛ مقدار ۴۰۹ کیلوگرم شیشه و ۱۱۱ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

­

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری توقیف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف نیم تُن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان