Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@21:31:27 GMT

خطر کاهش دستمزد برای رونالدو

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۳۳۵۸

خطر کاهش دستمزد برای رونالدو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ اگر منچستریوناینتد نتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست بیاورد، دستمزد کریستیانو رونالدو ستاره این تیم تا حدود ۲۵ درصد کاهش خواهد یافت.

فوق‌ستاره ۳۶ ساله که در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی از یوونتوس به منچستریونایتد آمد تا کنون ۱۴ گل در ۲۳ حضور خود برای این تیم به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نتایج یونایتد خوب نبود و هرچه بازی‌ها جلوتر رفت این روند بدتر شد تا جایی که اوله‌گنار سولشائر سرمربی تیم اخراج شد. با آمدن رالف رانگنیک مربی جدید هم نتایج شیاطین‌سرخ بهتر نشد و حالا یونایتد در رده هفتم جدول لگی برتر قرار دارد، که دو امتیاز کمتر از تیم چهارم یعنی وستهام است و البته یک بازی نیز نسبت به این تیم کمتر دارند.

با این حال آرسنال و تاتنهام دو رقیب اصلی برای کسب سهمیه چهارم لیگ قهرمانان هستند که نسبت به یونایتد هم بازی‌های کمتری انجام داده‌اند. با توجه به اینکه سه تیم منچسترسیتی، لیورپول و چلسی به نظر می‌رسد که سه سهمیه اول را کسب کنند، رقابت برای کسب سهمیه چهارم همچنان ادامه دارد.

با این شرایط رسانه‌های انگلیسی نوشته‌اند اگر منچستریونایتد نتواند جواز حضور در لیگ قهرمانان سال آینده را به دست بیاورد دستمزد هفتگی ۵۲۲ هزار دلاری او کاهش خواهد یافت. سایت اتلتیک در این مورد نوشته حفوق رونالدو با شرایط جدید به ۳۹۰ هزار دلار در هفته کاهش خواهد یافت.

رونالدو در یوونوس دستمزد ۶۷۸ هزار دلاری داشت و با پیوستن به منچستریونایتد به کاهش دستمزد رضایت داد، حالا مشخص نیست که آیا او با شرایط جدید نیز موافقت خواهد کرد یا نه. اگر این اتفاق بیفتد او جایگاه خود به عنوان پردرآمدترین بازیکن تیم را از دست خواهد دارد و داوید دخئا دروازه‌بان اسپانیایی یونایتد با ۵۰۹ هزار دلار درآمد هفتگی بیشترین دستمزد را در این تیم خواهد داشت. بیشتر بخوانید: تمرین پرسپولیس با حضور مدیر جدید/عکس اشک‌های ستاره جوان بارسلونا پس از مصدومیت تلخ/عکس خلیل‌زاده را از الریان اخراج کنید!/عکس

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دلیری بعدازظهر چهارشنبه در جلسه بررسی حضور ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس گفت: سال گذشته عملکرد خوبی در ورزش قهرمانی داشتیم و برای المپیک و پارالمپیک پاریس نیز تاکنون هشت ورزشکار مازندرانی توانستند سهمیه حضور در این رویداد مهم را کسب کنند.

وی با تاکید براینکه حمایت و همراهی با ورزشکاران آنان را در مسیر کسب افتخار پرانگیزه تر می‌کند بیان داشت؛ خوشبختانه همه مسئولان در سطح استان و شهرستان پیگیر وضعیت المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها هستند.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان در این جلسه گفت: المپیک و پارالمپیک گل کار ورزش است و برای تحقق اهداف باید برای قبل از المپیک، حین و بعد المپیک برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

وی افزود؛ با توجه به اینکه وضعیت حضور ورزشکاران در برخی رشته‌های ورزشی مشخص نشده، همه مسئولان باید برای افزایش سهمیه المپیک ورزشکاران مازندرانی تلاش کنند.

رجبی تاکید کرد؛ برای ایجاد آرامش ورزشکاران المپیکی، هیأت‌ها و ادارات ورزش و جوانان و مسئولان ستاد با پیگیری‌های مستمر دغدغه ورزشکاران را کاهش دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مردم ما به ورزش دلخوش هستند بیان داشت؛ با پای کار بودن هیأت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان و جریان سازی برای رویداد المپیک فضای استان المپیکی و ورزشی خواهد شد.

کد خبر 6063730

دیگر خبرها

  • کسب ۸ سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکار مازندرانی
  • حضور سه نماینده سابر در سهمیه المپیکی ایران قطعی شد
  • شمشیربازی ایران؛ قطعی شدن سهمیه تیمی و سه نماینده در المپیک پاریس
  • حضور رونالدو، مسی و نیمار در جدیدترین تلفیق فوتبال و هنر موسیقی به کمک هوش مصنوعی / فیلم
  • تیم 5 نفره رویایی آلوارو موراتا بدون حضور رونالدو و مسی / فیلم
  • آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس
  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • ۱۳ بلیت روی میز ورزشکاران ایران / امیدواری به رشته‌های غیرتوپی برای افزایش سهمیه
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!