Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در بارندگی‌های اخیر به بیش از ۳۶۰۳ نفر در محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی صورت گرفته است.

صارم رضایی با اعلام این خبر گفت: ظرف هفت روز گذشته ٩  شهرستان استان درگیر بارش برف و باران بوده و تمامی پرسنل و امدادگران جمعیت هلال احمر در سطح استان بصورت ٢۴ ساعته درگیر خدمات رسانی به هموطنان به اشکال مختلف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در تمامی شب‌های هفته  گذشته دکتر دالوند معاونت عمرانی استانداری، مهندس پازوکی مدیرکل مدیریت بحران  و مهندس شرفی مدیرکل راهداری استان در محورهای مواصلاتی استان تا روشنایی هوا از نزدیک شاهد زحمات عزیزان عرصه خدمات در مدیریت راه‌های استان  بودند.

رضایی گفت: درهفته اخیر نجاتگران خستگی ناپذیر جمعیت هلال احمر لرستان به ۱۱۶۶ خودروی گرفتار شده در محورهای برفگیر استان امدادرسانی کرده‌اند.

این مسئول اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان در پی بارش برف و کولاک روزهای اخیر ۱۷۹ نفر زا در پایگاه‌هایی امداد و نجات بین شهری استان اسکان اضطراری داده‌اند.

وی در ادامه گفت: ۱۸۴ نیروی عملیاتی جمعیت در قالب ۷۰ تیم در محورهای مواصلاتی و برف گیر استان مستقر و به حادثه دیدگان امداد رسانی می‌کنند.

رضایی بیان کرد: در محورهای برف گیر تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر در حال خدمات رسانی به خودروها و مسافران احتمالی در راه مانده هستند و خدمت رسانی کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل  جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تلفن ١١٢ ندای امداد مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان به صورت ٢۴ ساعته آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی برای هموطنان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جمعیت هلال احمر لرستان پازوکی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به ۲۵۰ نفر در ۲۲ شهر و روستای متاثر از سیل در نقاط مختلف استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، رضا فلاح شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع باران‌های شدید، سیل‌آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان، اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر از روز گذشته تاکنون در 22 شهر و روستای متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه تاکنون به 250 نفر گرفتار در سیل استان کرمان امدادرسانی شدند، افزود: در این مدت 96 نفر نیز توسط هلال احمر اسکان داده است.

وی به حضور 100 نیروی امدادی در قالب 22 تیم در مناطق سیل‌زده استان اشاره کرد و گفت: تاکنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

فلاح افزود: تاکنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر و ریگان تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته‌اند.

به گزارش تسنیم، وقوع باران‌های شدید و سیل‌آسا از ساعات اولیه روز سه‌شنبه در استان کرمان آغاز شده و براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی این بارندگی‌ها تا امروز در استان ادامه دارد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌