Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس که از روز جمعه با دیدار واتفورد و نوریچ آغاز شد، امروز (شنبه) با برگزاری ۵ بازی دیگر پیگیری می‌شود که در مهمترین بازی‌ها منچستریونایتد در اولدترافورد به مصاف وستهام خواهد رفت و منچسترسیتی مهمان ساوتهمپتون خواهد بود.

منچستریونایتد – وستهام

امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه ۳ بازی به طور همزمان برگزار می‌شود که در یکی از این بازی‌ها، منچستر یونایتد میزبان وستهام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستر یونایتد از ۲۱ بازی ۳۵ امتیاز کسب کرده و در رتبه هفتم قرار دارد. در آن سوی میدان هم وستهام با ۳۷ امتیاز از ۲۲ بازی در رتبه چهارهم جای گرفته است.

با توجه به شرایط جدول، منچستریونایتد در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند خود را به رتبه چهارهم برساند و در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده قرار بگیرد، اما کسب سهمیه لیگ قهرمانان دقیقا همان هدفی است که شاگردان دیوید مویس در وستهام هم به دنبال آن هستند و به هیچ وجه دوست ندارند جایگاه فعلی خود را از دست بدهند.

با توجه به اختلاف ۷ امتیازی وستهام با تیم سوم جدول (چلسی) چکش‌ها (لقب وستهام) در صورت پیروزی در این بازی همچنان در رتبه چهارم باقی خواهند ماند.

۲ تیم در آخرین بازی خود در لیگ شرایط متفاوتی داشتند، من یونایتد در خارج از خانه ۳- یک برنتفورد را شکست داد، اما وستهام در دیداری خانگی برابر لیدز با نتیجه ۳-۲ شکست خورد و سه امتیاز حساس را از دست داد.

آمار و ارقام

منچستریونایتد در ۲۵ بازی خانگی برابر وستهام در ۲۰ بازی به پیروزی دست یافته و در ۵ بازی دیگر سه تساوی و دو شکست داشته و در ۱۳ بازی آخر برابر چکش‌ها در اولدترافورد شکست نخورده است. این پنجمین باری است که وستهام در جایگاهی بالاتر از منچستر یونایتد در جدول، رو در روی این تیم قرار می‌گیرد. در ۴ دیدار پیشین که با این شرایط برگزار شد وستهام نتوانست منچستر یونایتد را شکست بدهد. منچستر یونایتد که اولین بازی خانگی خود در سال ۲۰۲۲ را برابر ولوز واگذار کرد به دنبال این است که برای اولین بار از سال ۱۹۸۵ در دو دیدار پیاپی خانگی در یک سال شکست نخورد. وستهام در این فصل در جام حذفی منچستریونایتد را در اولدترافورد شکست داد. تا کنون فقط سه تیم موفق شده‌اند در یک فصل دوبار در اولدترافورد به برتری دست پیدا کنند. استون ویلا، تاتنهام و چلسی این ۳ تیم بودند.

ساوتهمپتون - منچسترسیتی

در آخرین بازی امشب از ساعت ۲۱ ساوتهمپتون در ورزشگاه سینت مری میزبان منچسترسیتی خواهد بود.

منچسترسیتی با ۵۶ امتیاز از ۲۲ بازی، مقتدرانه در صدر جدول به سر می‌برد و ساوتهمپتون با ۲۴ امتیاز از ۲۱ بازی در رتبه دوازدهم قرار دارد.
اختلاف ۱۱ امتیازی من سیتی با تیم دوم جدول (لیورپول) باعث خواهد شد تا شاگردان پپ گواردیولا با اعتماد به نفس بیشتر و بدون فشار روانی در خانه ساوتهمپتون بازی کنند. قدیس‌ها (لقب ساوتهمپتون) در صورت پیروزی در این بازی می‌توانند خود را به رتبه دهم جدول برسانند.

آمار و ارقام

منچسترسیتی از ۱۰ بازی اخیر برابر ساوتهمپتون در ۸ بازی به پیروزی رسیده، یک تساوی و فقط یک شکست داشته است. البته سیتی در دو بازی از ۴ مسابقه آخر خود برابر قدیس‌ها نتوانسته دروازه این تیم را باز کند. ساوتهمپتون در هفت بازی خانگی اخیر در لیگ جزیره شکست نخورده و در این ۷ مسابقه ۳ پیروزی و ۴ تساوی داشته است. این بهترین روند شکست ناپذیری آن‌ها پس از سال ۲۰۱۶ است. منچستر سیتی در تمام ۱۲ مسابقه اخیر خود در رقابت‌های لیگ به پیروزی دست یافته و در این بازی‌ها ۳۴ گل زده و فقط ۷ گل دریافت کرده است. آخرین شکست منچسترسیتی ماه اکتبر برابر کریستال‌پالاس رقم خورد و پس از آن در از ۱۲ بازی ۳۶ امتیاز کسب کرده است، ۱۳ امتیاز بیشتر از هر تیم لیگ برتری دیگر.

برنامه سایر بازی‌ها به شرح زیر است:
اورتون – استون ویلا ساعت ۱۶
برنت فورد –ولوز ساعت ۱۸:۳۰
لیدز یونایتد – نیوکاسل ساعت ۱۸:۳۰

بیشتر بخوانید

توقف برنتفورد برابر نیوکاسل قعرنشین در حضور قدوس نگرانی رانگنیک از جدایی ستاره‌های منچستر یونایتد لسترسیتی ۲- تاتنهام ۳/ اسپرز در ۲ دقیقه از شکست پیروزی ساخت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش منچستر یونایتد لیگ جزیره منچستر یونایتد بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند