Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مدیرکل امور عشایر فارس گفت: بر اساس دستورالعمل کارگروه روستایی و عشایری بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید در این فرصت مناسب دستاورد‌های خود را در خدمت به مردم بروز و اطلاع رسانی و بر همین اساس جوامع هدف خدمتگزاری را در جریان تمامی طرح‌هایی که برای رفاه حال آن‌ها صورت پذیرفته قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روح الله بهرامی گفت: این اداره کل در ایام دهه فجر برنامه‌های بسیاری را در دستور کار خود قرار داده است که مهمترین آن‌ها افتتاح و بهره برداری از ۴ پروژه بزرگ عشایری به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان جهت استفاده ۲۷۰ خانوار عشایری و سرکشی از خانواده‌های شهدا، گلباران و غبارروبی قبور مطهر شهدا است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر افتتاح طرح عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین اصغری با بیان اینکه به علت نقص فنی و خرابی الکتروپمپ چاه شماره ۵ در دشت تقی آباد، نسبت به نصب الکتروپمپ جایگزین در این چاه اقدام شد، اظهار داشت: امور آب و فاضلاب میاندوآب به منظور ارائه خدمات مطلوب و مستمر به مشترکین به خصوص در این ایام نوروز و تعطیلات با تلاش بی‌وقفه پرسنل اتفاقات و بهره‌برداری، الکترو پمپ و کابل چاه شماره ۵ دشت تقی آباد تعویض و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود:با انجام  این اقدامات و آماده سازی چاه شماره ۵ جهت رفع کمبود آب و افت فشار ناشی از حوادث غیر مترقبه، در مواقع ضروری مشکل کمبود آب شرب وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • نوروزگاه‌های عشایری در صدر بازدید مسافران نوروزی
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • بهر‌ه‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم