Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@09:58:27 GMT

ازسرگیری پروازهای جدید از فرودگاه یاسوج به ۳ شهر

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۳۶۳۴

ازسرگیری پروازهای جدید از فرودگاه یاسوج به ۳ شهر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر فرودگاه یاسوج گفت: پروازهای یاسوج به سه شهر دیگر در آینده نزدیک از سر گرفته می شود.

عنایت انصاری فرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: فرودگاه یاسوج هم اکنون در هر هفته شش پرواز به تهران دارد.

وی اظهارکرد: در دیدار اخیر استاندار محترم با وزیر راه و شهرسازی قرار شد که بزودی شرکت هواپیمایی آتا در فرودگاه یاسوج پرواز انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرودگاه یاسوج خاطرنشان کرد: دنبال و پیگیر هستیم که در فرودگاه یاسوج روزی که پرواز داشته باشیم.

انصاری فرد تصریح کرد: در حال پیگیری و رایزنی هستیم که پروازهای «یاسوج به مشهد»، «یاسوج به عسلویه» و« یاسوج به کیش» را نیز راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: سیستم چراغهای فرودگاه یاسوج با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نصب شدند که می تواند پرواز شب را در این فرودگاه راه اندازی کرد.

مدیر فرودگاه یاسوج بیان کرد: یک پرواز شب طی دهه فجر انقلاب اسلامی در فرودگاه یاسوج ایجاد و راه اندازی می شود تا هر شبانه روز یک پرواز روزانه و یک پرواز شبانه در این فرودگاه داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد فرودگاه یاسوج كيش مشهد عسلویه شرکت هواپیمایی آتا راه وشهرسازی یاسوج تهران فرودگاه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی

به گزارش جام جم آنلاین، جعفر یازرلو اظهار کرد: ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به‌دلیل مشکلات ناشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام‌شده محدودیت عملیاتی اعمال‌ شده در فرودگاه‌ ها برطرف و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی‌شده هستند.

وی خاطرنشان کرد: مسافران محترم می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

همچنین رضا کارگر -مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها- اعلام کرد: تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت بازگشت. اما همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه از اطلاعات پرواز را چک کنند.

ساعاتی پیش با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، پرواز برخی از فرودگاه‌ها از جمله مهرآباد تهران با تعلیق مواجه شد.

دیگر خبرها

  • پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • پرواز تهران ـ رم به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد