Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به قاچاق برخی قطعات لوازم خانگی از مبادی رسمی و غیر رسمی اظهار داشت: ادعا می‌شود که قاچاق از مبادی رسمی صورت نمی‌گیرد. این در حالی است که این قاچاق به عناوین مختلف تحت عنوان ته لنجی  و همچنین از طریق مرزنشینان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. وارد کشورمان می‌شود.

وی افزود:‌ دو سفر از سوی اعضای کمیسیون اصل 90 برای بررسی موضوع قاچاق به مبادی گمرکات کشور صورت گرفته تا وضعیت را از نزدیک مشاهده کنند. این در حالی است که وضعیت ورود قاچاق به کشورمان بسیار غم‌انگیز است چرا که به وفور هرگونه جنس و کالایی که بخواهید می‌توانید مشاهده کرده و تولیدات کشورهای مختلف را خریداری کنید.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ ما از یک طرف شعار حمایت از تولید داخل را سر می‌زنیم و از سوی دیگر در سیاست‌گذاری‌ها به صورت شایسته اقدام نمی‌کنیم.

نقدعلی ادامه داد: پذیرفتنی نیست که قطعات بی‌کیفیت لوازم خانگی خارجی را به این بهانه که با شرکت‌های بزرگ دنیا که بازار را تصاحب کرده‌اند، رقابت کنیم وارد کشور کنیم.

وی گفت: اگر بنا باشد در صنعت لوازم خانگی به خودکفایی برسیم این کار با شعار تحقق پیدا نمی‌کند بلکه بایستی  این موضوع به صورت دقیق عملیاتی شود.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای خودکفایی در صنعت لوازم خانگی باید تلاش کنیم عمده قطعات تولیدی لوازم خانگی در داخل کشورمان تهیه و ساخته شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نقدعلی لوازم خانگی قطعات وارداتی لوازم خانگی کمیسیون اصل 90 لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، حراج خرده فروشی برخط اموال تملیکی در ۶ استان کهگیلویه و بویر احمد، تهران، قم، شیراز، کرمان و اصفهان آغاز شده است. شرکت کنندگان امروز می‌توانند تا ساعت ۱۹ قیمت‌های پیشنهادی را برای کالاهای مختلف ارائه کنند و فردا نتایج اعلام می‌شود.

در این حراج خرده‌فروشی، ۱۰۰ ردیف کالا از جمله لوازم خانگی برقی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه شده است.

خریداران از سه سامانه سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی می‌توانند در این حراج شرکت کنند.

سامانه حراج خرده فروشی از خردادماه سال ۱۴۰۲ راه اندازی شد که تا پایان سال گذشته، تعداد ۲۶۳ مرحله حراج خرده فروشی در ۲۵ استان کشور برگزار شد. در این مراحل ۶ هزار و ۵۰۰ قلم کالای لوازم خانگی، اثاثیه منزل، تجهیزات سرمایشی گرمایشی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه شد که ارزش کالاهای فروش رفته در این حراج‌ها ۴۰ میلیارد تومان بود.

کد خبر 6085290

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی