Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء»، «شیخ علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی این جنبش به جنایت روز گذشته علیه ۱۱ نظامی عراقی توسط داعش واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی گفت: شاهد آن هستیم که هرگاه منافع و مصالح سران نظام سلطه اقتضا کند، تروریست‌های تکفیری داعش را به حرکت در می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک اتفاقات روز گذشته در دیالی با تنگنایی که آمریکا و مزدورانش در منطقه با آن مواجه شدند، مرتبط است.

این شخصیت عراقی عنوان کرد: ضروری است که دستگاه‌های اطلاعاتی عراق به جای پیگرد طرف‌های فعال علیه اشغالگران آمریکایی، صفوف و نیروهایش را علیه داعش - دست‌پروده آمریکا - یکپارچه سازد.

شیخ علی الاسدی عنوان کرد: همچنین دولت نیز باید مسئولیت اهمال‌های موجود در پرونده‌های امنیتی را به عهده بگیرد. به ویژه اینکه شکاف‌های امنیتی در مدت اخیر در همه عرصه‌ها به کشور ضربه وارد ساخته است.

وی یادآور شد: آمریکا و اذنابش هم باید بدانند که مجاهدان به فعالیت‌هایشان اشراف دارند. گفتنی است، تروریست‌های داعش روز گذشته علاوه بر حمله به زندان حسکه و فراری دادن شماری از عناصر خود با حمله به نیروهای ارتش عراق در منطقه دیالی، یازده نظامی را به قتل رساندند.

کد خبر 5405655 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق مقاومت اسلامی نجباء ارتش عراق روسیه ایالات متحده امریکا عراق اوکراین عربستان سعودی امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی جنگ 2015 یمن آنتونی بلینکن مسکو ایران فلسطین سوریه واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور مقامات کاخ سفید پس از حوادث اصفهان

 «واشنگتن‌پست» گزارش داد که مقام‌های ایالات متحده در چندین ارگان دولتی به این روزنامه گفتند که دولت جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا به آنها دستور داده است که درباره ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی ایران در اصفهان، به طور علنی صحبت نکنند.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا از اظهار نظر در مورد اینکه «آیا واشنگتن در مورد حمله هشدار داده است یا خیر»، خودداری اما تاکید کرد که «ایالات متحده در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نداشته است.»

به گزارش ایرنا به نقل از این روزنامه آمریکایی، حوالی ساعت چهار بامداد روز جمعه، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان به گوش رسید.

دیگر خبرها

  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • واکنش رئیس حزب کار اسرائیل به تحریم آمریکا علیه گردان نتزاه یهودا
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • خشم روسیه از کمک گزاف آمریکا به اوکراین
  • دستور مقامات کاخ سفید پس از حوادث اصفهان
  • عمق وابستگی نظامی- امنیتی رژیم صهیونیستی به آمریکا چقدر است؟