Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شبکه بهداشت و درمان چالدران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با تلاش مدافعان سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان، جان مادر باردار اهل روستای "عیسی قولیک " با عبور دادن از برف و کولاک و رساندن به مرکز درمانی نجات داده شد.

دکتر مجتبی علیزاده اسکویی افزود: با توجه به بارش برف و مسدود بودن راه روستا و صعب‌العبور بودن مسیر، بلافاصله با هماهنگی همکاران، تیم واحد بهداشت خانواده و آمبولانس به روستای "عیسی قولیک" اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بلافاصله اقدامات درمانی اولیه مادر باردار توسط پیشگامان عرصه سلامت آغاز و مادر به بخش زایمان بیمارستان شهید بهشتی چالدران انتقال داده شد.

وی بیان کرد: هم اکنون وضعیت عمومی مادر باردار خوب بوده و در بخش زایمان بستری است.

کمک ۸۵۰ میلیون ریالی خیّر ماکویی به بیمارستان فجر

رییس شبکه بهداشت و درمان ماکو هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از کمک ۸۵۰ میلیون ریالی خیّر ماکویی جهت خرید تجهیزات بیمارستانی و اتاق عمل به بیمارستان فجر این شهرستان، وسایل مورد نظر خریداری و طی مدت کمتر از یک هفته جهت استفاده در اعمال جراحی به اتاق عمل تحویل شد.

رحیم صمدی با قدردانی از اقدامات خیّران سلامت افزود: همه تلاش ما این است که در قبال همه اقدامات خیّرخواهانه، وسایل مورد نیاز را در سریعترین زمان ممکن تهیه کرده و با بالاترین دقت و احساس مسوولیت در خدمت سلامت مردم به کار گیریم.

سرمایه گذاری بخش خصوصی چالدرانی در تولید شتر مرغ

فرماندار چالدران در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح در زمینی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی  در روستای " آغ دیزج" احداث شده است.

محمرضا عبدالله‌نژاد افزود: تاکنون برای اجرای این طرح ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

 وی ادامه داد: برنامه ریزی لازم برای تخصیص اعتبارات دیگر از سوی صندوق کار آفرینی امید انجام شده و تا پایان سال‌جاری این طرح به بهره برداری می رسد.

فرماندار چالدران اضافه کرد: در این طرح سه هزار و ۵۰۰ جوجه شتر مرغ تولید و ۶۰۰ قطعه شتر مرغ با اشتغال زایی ۵ نفری پرورش داده خواهد شد.

چالدران و ماکو از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی چالدران فرمانداران ماکو بارش برف سرمایه گذاری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی چالدران فرمانداران آذربایجان غربی چالدران فرمانداران ماکو بارش برف سرمایه گذاری بهداشت و سلامت مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بدنبال تماس همراهان بیمار با مرکز پیام اورژانس استان با شکایت مادر باردار، بلافاصله کارشناس تریاژ تلفنی مرکز پیام، ضمن راهنمایی بیمار و همراهان، سریعا نزدیکترین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ را به محل فوریت اعزام می‌کند.   کارشناسان اورژانس آقایان کچلانلو و جعفرزاده بعد از حضور بر بالین بیمار با معاینه وضعیت بالینی وی، متوجه زایمان قریب الوقوع مادر باردار نوزاد دوقلو می‌شوند.   با توجه به وضعیت آناتومیکی نوزادان حین زایمان، مبنی بر تولد یکی از نوزادن با وضعیت سر و یکی دیگر با وضعیت پا (زایمان بریج)، مدیریت مادر باردار انجام شده و کارشناسان اورژانس با مهارت و توانایی مثال زدنی خود نوزاد دو قلو را در منزل بیمار بدنیا آورده و جان مادر و نوزادان را نجات می‌دهند.   مادر و نوزاد دوقلو بعد از حمایت‌های بدو زایمان و تولد، با مراقبت‌های پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید بهشتی چالدران انتقال یافتند.   در حال حاضر، وضعیت مادر و نوزاد دو قلو که هر دو دختر می‌باشند پایدار بوده و دربیمارستان شهید بهشتی چالدران تحت نظر می‌باشند.

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش