Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریالی که در خیابان‌های تهران فیلمبرداری‌اش ۲۰ درصد پایانی را پیگیری می‌کرد سارقان به سینه‌موبیل و آکسسوار این مجموعه تلویزیونی، حمله کردند و عوامل این سریال را با خسارت عجیب و غریبی روبرو کردند.

هاشمی مجری طرح این سریال اعلام کرد، امیدوارم هرچه زودتر شرایط فیلمبرداری پیدا کنیم تا ۲۰ درصد باقی‌مانده از این سریال جلوی دوربین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون لوازم فیلمبرداری رقم‌های وحشتناکی دارد و نمی‌دانیم تأمین این لوازم چقدر طول می‌کشد. این سرقت برای ما تبعات زیادی دارد و پیش‌بینی اولیه بیش از ۸۰۰ میلیون خسارت بوده و باید ببینیم چه شرایطی برای ما پیش می‌آید تا کار ادامه پیدا کند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد این تجهیزات در یک کامیون فوتون در منطقه فلاح تهران، میدان بهاران، خیابان بهاران جنوبی سرقت شده است.

مجید واشقانی، حمید گودرزی، پیام دهکردی، قطب‌الدین صادقی، ناصر آقایی، علیرام نورایی، بهار محمدپور، هدیه رضایی، نیلوفر کیارستمی، عسل غروی و ... از جمله بازیگران این سریال هستند.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مدیریت‌های برق شهرستان‌های تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار، قوچان، تربت جام میزبان برگزاری این دوره از مسابقات هستند که نخستین روز از این رقابت‌ها در تربت حیدریه برگزار شد.

محمدحسین مقدسان افزود: نمایندگان دفاتر بازرسی، ایمنی، آموزش و روابط عمومی در این دوره از مسابقات حضور داشته و داوری این مسابقات را برعهده دارند.

وی گفت: برگزاری نخستین روز از این مسابقات به میزبانی مدیریت برق تربت حیدریه با حضور هفت گروه از سیمبانان شهرستان‌های مه ولات، رشتخوار، تربت حیدریه (۲ گروه)، زاوه و گناباد انجام گرفت که گروه دوم مدیریت برق تربت حیدریه بیشترین امتیاز را کسب کرد.

مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: هر گروه از شهرستان‌های خراسان رضوی شامل ۲ سیمبان است که در مجموع مهارت سیمبان‌های مدیریت‌های برق استان در نصب کنتور‌های تکفاز در این مسابقه ارزیابی می‌شود.


دیگر خبرها

  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری | حرف های جنجالی یک کارگردان درباره جانی
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • ایجاد گروه جدید برای تذکر حجاب در خیابان‌ها | فرمانده سپاه تهران از ورودی جدی «سفیران مهر» گفت
  • ◄ سونامی و آوار گرانی بر سر رانندگان عمومی از حق بیمه 3 میلیونی تا هزینه دلاری لوازم یدکی
  • افزایش ۹۳ درصدی کشف سرقت خودرو در سیرجان
  • «درخت بی‌سایه» آماده نمایش شد/ پایان فیلمبرداری «چهارشنبه سوری»