Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال معتمدی زاده در گفت و گو با خبرگزاری فارس در گچساران اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش های جهادی تمام روستاهای بالای 10 خانوار کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق بهره مند هستند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 99 درصد از روستاهای این استان برق پایداردارند، بیان کرد: برق بخش کوچکی از روستاهای بالای خانوار که به تازگی کد دار شدند نیز دردستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در استان افزون بر250 پروژه اصلاح و بهینه سازی، کاهش تلفات روستاها با اعتباری افزون بر یک هزار و 520 میلیارد ریال در دست اجراست.

معتمدی زاده عنوان کرد: ابر پروژه احداث خط دومداره قلعه رئیسی و دیشموک از ایستگاه سرپری دهدشت تا قلعه رئیسی با طول شبکه 60 کیلومتر در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه این ابر پروژه جزو طرح های ریاست جمهوری بوده، گفت:اعتبار این طرح بزرگ و تاثیر گذار از طریق ماده 56 تسهیلات می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه 20 کیلومتر از این پروژه اجراشده، خاطرنشان کرد:علی رغم اینکه تسهیلات این پروژه هنوز تخصیص داده نشده این طرح آغاز و تا کنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معتمدی زاده بیان کرد: ازدیگر پروژه های در دست اجرا می توان به 400 کیلومتر تبدیل سیم مسی با کابل خود نگهدار در استان اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اجرای 250 پروژه اصلاح و بهینه سازی گچساران خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود

 فرشید ایلاتی کارشناس مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با شعار امسال  در خصوص جهش تولید با مشارکت مردمی یکی از مهم‌ترین فرصت‌ها برای حضور پر رنگ‌تر مردم در پروژه‌های مسکونی است گفت: در خصوص شعار جهش تولید با مشارکت مردم یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که می‌توانیم انجام دهیم واگذاری زمین به مردم و نهضت مردمی‌سازی مسکن است.

وی ادامه داد: دولت می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های مردمی از طریق پرداخت تسهیلات ساخت و تخصیص اراضی به متقاضیان زمینه را برای افزایش تولید مسکن فراهم کند.

ایلاتی با اشاره به اینکه  اجرای کوتاه مرتبه سازی و تخصیص اراضی به مردم می‌تواند زمینه را برای تحقق شعار دولت فراهم کند افزود: مهم‌ترین برنامه‌ای که در این راستا باید اجرا شود، گسترش کوتاه مرتبه سازی است.

او یادآور شد:خوشبختانه در برنامه هفتم  حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد به ظرفیت سکونتگاه‌ها در شهر‌ها و روستا‌ها افزوده خواهد شد.

ایلاتی توضیح داد: بر این اساس توزیع عادلانه زمین اجرا می‌شود که باعث خواهد شد افرادی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند از امکان زمین بهره‌مند شوند، بتوانند با در اختیار گرفتن زمین ساخت تدریجی مسکن را پیش ببرند.

کارشناس  مسکن  با بیان اینکه  جهش تولید با مشارکت مردم در راستای اجرای اصل ۴۱ قانون اساسی است گفت:  تحقق این شعار یکی از مهمترین  برنامه‌ها در بهبو د و افزایش تولید مسکن در کشور خواهد بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۴۸۷ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • خطر بیخ گوش ماست
  • رفع مشکلات ترافیکی و ایمن سازی جاده کندوان تا پایان دولت سیزدهم
  • تلفات ترافیکی ۲۸ درصد کاهش یافته است
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های مازندران
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۸۰۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش ۱۱۵ میلی متری باران در کهگیلویه و بویراحمد