Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم پرسپولیس امروز در حالی در رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد اهواز است که دیدار رفت دو تیم در اهواز با نتیجه سه بر یک به سود سرخ‌پوشان پایتخت خاتمه پیدا کرده بود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی اکنون با ۳۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ قرار گرفته‌اند و با توجه به اختلاف سه امتیازی با استقلال صدرنشین با تمام قوا به مصاف فولاد خواهند رفت، اگرچه گل‌محمدی در این دیدار عیسی آل کثیر، حامد پاکدل، امید عالیشاه و سیامک نعمتی را در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ بازیکن پرسپولیس در یک قدمی محرومیت / نگرانی یحیی برای ستاره تیمش

در طرف دیگر فولادی‌ها حالا با جواد نکونام به شرایط به مراتب بهتری نسبت به اوایل فصل در لیگ رسیده‌اند و اکنون با ۲۱ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند. به همین خاطر فولادی‌ها برای رسیدن جای بهتر در جدول حریف سرسختی برای سرخ‌پوشان پایتخت خواهند بود. 

در بازی امروز حامد لک مثل همیشه تنها گزینه گل‌محمدی در درون دروازه‌بان خواهد بود.

مهدی شیری، سعید آقایی، سید جلال حسینی و فرشاد فرجی، چهار مدافع خط دفاعی سرخ‌پوشان را در برابر فولاد تشکیل خواهند داد. هر چند احتمال دارد یحیی در بازی امروز صفروف را در ترکیب اصلی قرار دهد.

میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، مهدی ترابی و احسان پهلوان هافبک‌های پرسپولیس تهران در تقابل با فولاد خواهند بود.

در خط‌هجومی پرسپولیس، عیسی آل‌کثیر رباط پاره کرده، امید عالیشاه و حامد پاکدل هم هفته‌هاست مصدوم هستند و فقط مهدی عبدی در پست تهاجمی پرسپولیسی امید اول گلزنی‌شان است، وحید امیری گزینه کناری عبدی خواهد بود تا با او در خط هجومی زوج این تیم در مقابل فولاد را تشکیل دهند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد

حامد لک، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی

کد خبر 651773 برچسب‌ها خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه فولاد اهواز باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه فولاد اهواز باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند

 نشریه چاپ مادرید مدعی شد که هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید قصد دارد یک سال دیگر به بازی در این تیم ادامه دهد.

به گزارش تسنیم، نشریه آ اس مادرید نوشت؛ در حالی که کم بودن مدت زمان حضور لوکا مودریچ در ترکیب رئال مادرید باعث شده بود گمانه‌زنی‌هایی درباره جدایی احتمالی او از این تیم در پایان فصل جاری مطرح شود اما گویا مودریچ 38 ساله برنامه‌های دیگری در سر دارد.

مودریچ که یکشنبه شب برای مصاف با بارسلونا در ال‌کلاسیکو در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفته بود، نمایش قابل قبولی به خصوص در پایان بازی ارائه کرد. قهرمانی احتمالی رئالی‌ها در لالیگا و موفقیت آنها برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده که مودریچ وسوسه شود یک سال دیگر در سانتیاگو برنابئو بماند.

آ‌اس در ادامه این خبر آورده است؛ عملکرد مودریچ در ال‌کلاسیکو نشان داد که او هنوز از پس گرفتن جایگاه خود در ترکیب رئال مادرید مأیوس نیست.

ستاره کروات کهکشانی‌ها تا پیش از این هیچ صحبتی مبنی بر قطعی بودن خروجش از رئال مادرید انجام نداده بود و سرخوشی ناشی از موفقیت‌های اخیر روی تصمیم او برای آینده‌اش تأثیرگذار بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش لوکا مودریچ به خبر جدایی از رئال مادرید مودريچ: رئال در اروپا بخت قهرماني دارد

دیگر خبرها

  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند