Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@15:37:52 GMT

صدور حکم درباره سرنوشت 60 میلیون دلار ارز دولتی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۴۶۱۷

حکم پرونده تخلف ارزی یک شرکت بزرگ لبنی امروز صادر می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 پرونده ارزی یکی از شرکت های بزرگ لبنی کشور که به علت تعلل کمیسیون رسیدگی به اختلافات گمرکی بیش از ۷ ماه به تعویق افتاده است، امروز تعیین تکلیف می شود.

پس از وعده دو هفته گذشته سرپرست معاونت فنی گمرک مبنی بر اعلام حکم یک شرکت لبنی متخلف و عملی نشدن این وعده، عسگری در روز‌های گذشته دوباره وعده داد که امروز شنبه دوم بهمن، حکم نهایی درباره سرنوشت ۶۰ میلیون دلار ارز دولتی اختصاص یافته به یک شرکت لبنی برای واردات کره حیوانی صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون فنی سابق گمرک ایران ۲۰ تیر، در نامه‌ای به دبیر کارگروه تنظیم بازار از بیش بود ارزش کالای وارداتی کره حیوانی یک شرکت بزرگ لبنی خبر داده بود، اما رسیدگی به این تخلف با گذشت بیش از ۶ ماه از آن تاریخ، هنوز به سرانجام نرسیده است.

برچسب ها: تخلف ، شرکت لبنی ، پرونده ، رسیدگی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تخلف شرکت لبنی پرونده رسیدگی یک شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همشهری آنلاین و روزنامه جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدن

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر نصراللهی، سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز با حضور اعضای منصفه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، منتفی اعلام شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: امروز همچنین پرونده مدیر مسئول همشهری آنلاین رسیدگی شد. اعضای هیئت منصفه، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانستند.

نصراللهی با بیان اینکه آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده مدیر مسئول روزنامه جام جم بود، گفت: هیئت منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

کد خبر 6085833

دیگر خبرها

  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند
  • همشهری آنلاین و روزنامه جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدن